Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Fitbit Versa uten puls

#1

Karamell sa for siden:

Versaen min har klikket. Nå vises det tre spørsmålstegn der pulsen skal vises.

Jeg har slått den av og på og jeg har har skrudd av og på hjertesaken inne på settings. Flere tips? Eller returnere?



#3

Karamell sa for siden:

Google sier alt det jeg har prøvd.


#4

Input sa for siden:

Min måtte byttes på reklamasjon.


#5

Karamell sa for siden:

Etter oppdatering av telefon så vises pulsen i appen, men ikke på telefonen. Jeg tror jeg har bytter 3-4 Fitbit nå, men de andre (Hr og Hr2) pga reima.


#6

Fintdethei! sa for siden:

Har du reset klokken? Kanskje det du mente med å slå den av og på. Det fikset min. Ellers hadde jeg klagd.


#7

Anne C sa for siden:

Jeg må holde inn alle tre knappene rett som det er, og etter det har den blitt bra enn så lenge.


#8

Karamell sa for siden:

Jeg har gjort det dere skriver over her, ja. Det er ikke vanlig strek-finner ikke pulsen. Det er tre spørsmålstegn.


#9

Maverick sa for siden:

... og du er sikker på at du har puls? :skeptisk:


#10

Karamell sa for siden:

:leppe: Ja, dessverre sykemeldt for øyeblikket med litt uforklarlig veldig høy hjertefrekvens, faktisk.


#11

Che sa for siden:

Reklamasjon.


#12

Maverick sa for siden:

Usj. :klemme:


#13

Karamell sa for siden:

I natt oppdaterte jeg selve klokkefasanden - man kan jo velge hvordan skjermen skal se ut. Et voila - nå har jeg puls igjen!


#14

Elise sa for siden:

Godt å vite at en lever. :knegg:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.