Søffe

Blondie sa for siden:

Ungen har kommet hjem og akkurat nå lager hun frokostpannekaker. :hjerter:

millact sa for siden:

Å, så hyggelig, Blondie. Mine to sover søtt enda.

Martis sa for siden:

Siste dag i ferien. :sukk:

Appelsin sa for siden:

Jeg skal gå over Vidden med ei venninne i dag, det blir koselig :hjerter:
Er ofte litt alene/ensom når barna er hos pappaen.

Stompa sa for siden:

Her er bare jeg oppe. Tror Herremannen får en røff dag. Han fester sjelden, men i går feiret en kompis 18-årsdagen. Det ble nok litt for festlig, gitt :knegg:

Fintdethei! sa for siden:

Jeg gikk Vidden igår, Appelsin. Tåke hele veien, det ser mye lettere ut idag. Nyt turen, den er alltid fin!
Jeg skal pakke inn litt bursdagsgaver til minstemor idag, fyller sitt siste år før tenårene om et par dager.

Millen sa for siden:

God morgen. Trøtt etter å gå sovet lite pga tordenværet inatt.
Siste dag i ferien her og.

star sa for siden:

Siste feriedag. :sukk: Og så er jeg sur fordi jeg klarte å tryne med mobilen i går og dermed knuse to hjørner.

Hjertensfryd sa for siden:

Er vidda ein ok tur, eller er den for den litt trente? Har lyst, men usikker på om formen er bra nok.

Fekk ei uventa natt aleine. Alle tre trolla overnatter utanfor huset. Minste trollet hjå ei venninnen. Dei to eldste på kanotur med overnatting ute.

Blå sa for siden:

Hvis du går fra Ulriken til Fløyen og tar Ulriksbanen opp så er det ikke en tung tur. Men beregn god tid, ta med mat og kos deg.

Tjorven sa for siden:

Det har visst vært et forskrekkelig uvær i nabolaget i natt med flere lynnedslag. Men jeg har sovet gjennom det hele.

I dag skal barna sendes til bestefar i Nord-Norge. Mannen og jeg skal være barnløse en uke, og det passer jo veldig greit at det da er Øya-festival. :D

Eia sa for siden:

God formiddag! Alle spiste frokost sammen i dag, for syvsovertenåringen skulle på tidlig trening. :hjerter:

Plan for dagen: gjøre det jeg skulle ha, men ikke fikk gjort i går. :knegg:

Nenne sa for siden:

Da er storesøster forlatt i Trondheim og vi er godt i gang med hjemturen.

Nå har vi hatt to strevsomme dager. Først lang tur opp og så bæring og skruing og rydding i går. I kveld synker vi nok ned i sofaen uten noe om og men.

Timar sa for siden:

Dagens plan: Gjøre minst mulig! Vi har jobbet masse med hagen de siste dagene og i dag er siste dag før jobbstart, så det har jeg fortjent.

Jeg har stått på venteliste på Jo Nesbøs Kniv lenge, og fortsatt var estimert ventetid 12 måneder, men jammen fant jeg den ledig på hurtiglån! 😁

Divine sa for siden:

Mannen og jeg kom hjem fra Trøndelag i går, mens sekstenåringen er igjen der oppe en uke til. I morgen er det jobb igjen, så i dag skal jeg utnytte siste feriedag til det fulle og gjøre ingenting. Vel, ingenting og ingenting. jeg skal jogge 18 km, for det står på halvmaratonopptreningsprogrammet mitt, men det er virkelig også alt jeg skal gjøre i dag. Formen er bare sånn passe, så jeg kommer til å være helt utslitt etterpå. Gruer meg.

star sa for siden:

Timar: Var nr. 700 og et eller annet på venteliste. Men samboeren til brodern hadde den med på ferie så når hun var ferdig lest så fikk jeg den. Leste den ut på en dag og nå leser pappa den.

Hjertensfryd sa for siden:

Ingen ulriksbane på meg, så eg må i så tilfelle gå opp.

Blå sa for siden:

Da blir jo turen litt tyngre, men helt gjennomførbar

Fersken sa for siden:

Det var utrolig godt å sove i egen seng igjen. Nå skal vi bare pakke ut og så skal vi på fotballkamp i kveld.

Blånn sa for siden:

Jeg har gått trimtur. Ble drøye 6 km. Nå har mannen satt på middagen og det begynner å rumle i magen.

Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i bloggen, så kan du gjøre det her.