Snakk om en barnetlf som har ligget i skuffen fordi den hadde knust skjerm,,og barnet har kjøpt seg ny tlf.
Nå vil barnet ha den gamle i gang igjen. Skjermen er reparert, og den funker, men det står deaktivert på den. Ligger ikke i barnets egen apple-konto, vi har sjekket to andre som kan være aktuelle for barnet å få hjelp av, den gangen, men finner ikke enheten der, heller.
Kommer ikke så langt at det er mulig. Tlf sier at den er deaktivert og man må koble til itunes, men det lar seg ikke gjøre når enheten ikke ligger i itunes?
Vi betalte forhandler 300 for jobben nå i formiddag, men om noen har en gjørdetselv- oppskrift til en annen gang, er det topp. Følelsene går høyt hos tenåringer uten tlf, så det er en belastning å vente til man kommer til butikken. :knegg:
Eller om det er noe kun forhandlere har tilgang til, er det også nyttig informasjon. Da trenger man heller ikke jobbe seg opp kl 23. :jupp:
Koble den til iTunes og hold to knapper inne i ti sekunder. Hvilke to avhenger av modell. Tror du finner det du trenger her: support.apple.com/no-no/HT201252
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.