Tirsdag

Fintdethei! sa for siden:

God morgen! Jeg slipper heldigvis å snu døgnet tilbake når jobb starter neste uke. Det fikser kroppen alldeles på egenhånd.
Vaksinedose 2 i dag. Vurderer nesten bunad, i den anledning.

Også Karsten Warholm, da. Har nettopp sett løpet i reprise, makan til raske bein!

Kaffeskål :skål:

celebelen sa for siden:

God morgen fra hjemmekontoret! Jeg skal jobbe litt, og så skal vi i begravelse.

star sa for siden:

Her var jeg oppe 5.20 og vi er halvveis på båt etappen. Er god plass så vi har kapret hver vår seterad. Det er første gang. Vanligvis er det mye folk.

Eia sa for siden:

God morgen! Jeg har akkurat satt i gang eldste på en av maskinene. Nå blir det mailsjekk, skifte til arbeidstøy og en annen maskin på meg. Ikke noe sakte oppstart her, nei! :svosj:

millact sa for siden:

Fri i dag, men oppe. Kommer nok en tømrer og skal legge nytt gulv på kjøkkenet.

Heilo sa for siden:

God morgen! Dag 2 etter ferien. Jeg har gjort morgenyoga, jogget morgentur med hunden, laget sunn matpakke og syklet til jobb. Nå føler jeg at jeg har vært så utrolig flink. Det er vel ikke meninga at jeg må prestere noe her også vel? :blond:

Adrienne sa for siden:

God morgen. Litt treig oppstart på hjemmekontoret, og for å toppe det hele har jeg en elektriker i hus som truer med å kutte strømmen når som helst (og uten strøm har man ikke nett). :mumle:

Serafin sa for siden:

God morgen!

Her er kjæresten igang på jobb igjen, og ungdommene sover. I dag er det medisinkontroll på Storebror, også skal han på boligen kl 15.
Jeg skal ta med meg de to andre og handle bånd og sånn til valpen etter det, tenker jeg.
Også skal jeg rydde den haugen med rot på soverommet, som er der hundeburet skal opp.

Også prøver jeg samle mot til å ta meg av noe praktisk/kontorarbeid jeg virkelig gruer til. Men må vel få det unna, før jeg hopper i dusjen.

millact sa for siden:

Snekkeren kom og er i gang.

celebelen sa for siden:

Heilo - det høres ut som du har gjort dagens innsats, det får jo være grenser til forventninger rett etter ferien.

ingling sa for siden:

Første arbeidsdag etter lang ferie i dag, har svart på noen mailer og lest noen referater så langt. Heldigvis mange på ferie fortsatt, så det er mulig å ta det litt piano. Trenger mye kaffe i dag. :kaffepc:

Fersken sa for siden:

Starter straks på hjemturen del 1. Har valgt ruten uten ferger og det betyr overnatting i Oslo.

Blondie sa for siden:

Jeg er litt deppa over manglende ferieplaner, men ungene klager ikke. Det er bare litt mye Lofoten og Loen i monitor. :knegg: Jeg forsøker å friste med skogstur i dag, men det mottas foreløpig ganske lunkent.

star sa for siden:

Det kom på mye folk på siste stoppet gitt. Jaja, nå blomstrer vi ved ny etappe.

IOA sa for siden:

Her er test nr to gjennomført på frøkna. Forhåpentligvis kommer det negativt svar raskt, så hun kan gå ut av karantene. Dagens plan er å male siste strøk på rommet til minstemann, og så kanskje flytte inn endel av tingene på rommet hans. Nå står det meste i stua, og det er ganske upraktisk for alle…

Addison sa for siden:

Første arbeidsdag her også. :nemlig: Post-ferieblues i rikt monn, men kanskje ikke fullt så ille som når vi kommer hjem fra spennende steder og rett på jobb. Jeg kjørte hjem fra Vestlandet i går, har hatt en fin ferie innenlands, dog myyye biljøring. Galdhøpiggen (fra Spiterstulen! :kry: ) var vel bokstavelig talt høydepunktet. :knegg: Her på kontoret er vi kun 3 pers., som det stort sett var før ferien. Jaja, kontor er kontor! I dag må jeg tidlig hjem og kjøre mellomste til testsenteret, hun er litt pjusk. Uken skal vel gå fort mot ny helg, greit å starte med kort uke!!

007 sa for siden:

Jeg var oppe og så Warholm, og feiret gullet med å legge meg igjen og sove til 11.15. :fløyte: Hjem fra 12-dagers tur i går, så i dag blir det klesvask.

star sa for siden:

Og da er vi på siste etappe. Forrige var enn halvtime forsinka (igjen) så vi var redd vi ikke skulle rekke toget. Men bagasjen kom tidlig.

Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i bloggen, så kan du gjøre det her.