Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Kundevurdering og spørreundersøkelser

#1

Mex sa for siden:

Er det bare hos meg, eller øker også innboksen til flere med spørreundersøkelser i hytt og pine?

I butikker rundt om, så må man jo nå nesten være medlem for å kunne få rabatter/salgsvarer. Det være seg HM, Kappahl, Lindex, Ark, Intersport, Kiwi (trumf), Coop +++ Det bare øker på.
Når man handler på nett, så må man jo selvsagt registrere seg med både e-post, telefon og hva du spiste til middag i går...

Og etter handelen. Det være seg butikk eller på nett, så fylles mailboksen opp med spørreundersøkelser.
"Hvordan syns du handelen var?", "Følte du deg ivaretatt?", "Hvor viktig er mote for deg?" ..

Men for svarte svingende! Kan jeg ikke bare få lov til å stikke på plantasjen å handle en sekk med jord og noe gjødsel uten at jeg skal evaluere alle de ansatte i hue og ræva???

Hvis man bare sletter mailen, og ikke gidder å svare, så kommer det PÅMINNELSE! :gaah:

Eller hva med når man får en pakke i posten?
"Hvordan opplevde du tjenesten vår?"
JEG OPPLEVDE Å FÅ LEVERT DEN JÆVLA PAKKEN SOM BLE BESTILT! :gaah:

Sånn. Det var godt å få det ut. :knegg:

:Nå tilbake til mailboksen min og unsubscribe en hel haug:


#2

Fintdethei! sa for siden:

Og når man unsubscriber, så får man plutselig ikke den rabatten man fikk Mail om. Har keg hørt. Bah!


#3

Myria sa for siden:

Jeg synes også dette er økende. Jeg melder meg alltid av nyhetsbrev og annen informasjon, men får likevel eposter med spørsmål om å vurdere produktet (gjerne lenge før jeg faktisk har fått produktet, og så purrer de på vurderingen fremdeles før produktet er mottatt :rolleyes:) så det hjelper tydeligvis ikke å melde seg av noe som helst. Jeg pleier bare å slette de epostene uten å svare, så det er bare minimalt irriterende.


#4

Input sa for siden:

Ja, det er blitt helt ekstremt. Hvor sannsynlig er det at jeg vil anbefale posten til en venn eller kollega??? Det har ALDRI skjedd at jeg har anbefalt et fraktselskap til noen.

:gaah:


#5

veobra sa for siden:

Man ar knapt hentet pakken før varen skal vurderes. De vurderingene er jo ubrukelige når jeg skal sjekke om jeg vil kjøpe en vare. Jeg vil vite litt mer enn hva folk mener om en regnjakke enn det de umiddelbart ser når jakka er ute av posen. :gah:


#6

-ea- sa for siden:

Akkurat som på noen nettsider der det popper opp spørsmål om hvor ofte besøker du dette nettstedet, ukentlig, månedlig, og hva syns du. Alternativet dette er første gang og la meg for xxx komme inn og SE nettsida før dere spør er aldri der.


#7

Milfrid sa for siden:

Det er ekstremt nyttig å ha en sånn spammail-adresse som man bruker til alt sånn, så lan man velge hva man vil og ikke vil lese av Mail, og så slipper man å få sen vanlige mailen full av reklame. :nemlig:


#8

Charlie sa for siden:

Problemet oppstår når man både vil ha rabatt og ikke vil plages av spam. Lager regel på slike e-poster og lar dem gå rett i søppelkassa.


#9

millact sa for siden:

Nettopp!

Jeg begynner også å bli mektig lei.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.