frukt sa for siden:
Hva gjør man da? Kan man klage og be om en form for kompensasjon? Noen har kanskje fått med seg at jeg har problemer med trådløst bredbånd fra Telia. De skryter av hvor stabilt det er, men hos meg har det vært ustabilt mesteparten av tiden. Har ringt kundeservice 8 ganger de siste ukene, og nå sitter jeg her uten internett fordi hun jeg snakket med fikk ikke fikset det. Jeg ringte i går også, og da ble det fikset, og jeg fikk beskjed om at de har sendt nye nettverkskabler og strømforsyningen. Så nå må jeg pent vente på det.
Hadde forøvrig en tekniker her i april fordi det da hadde vært ustabilt siden det ble installert i desember i fjor. Da var problemet at antennen byttet sender hele tiden, men han låste den til den som ga best signal og sa at kundeservice kan også gjøre det om det skulle skje igjen. Det har jeg sagt til flere av de jeg har snakket med, men det tar de visst ikke til seg.