Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Når man er misfornøyd med en tjeneste

#1

frukt sa for siden:

Hva gjør man da? Kan man klage og be om en form for kompensasjon? Noen har kanskje fått med seg at jeg har problemer med trådløst bredbånd fra Telia. De skryter av hvor stabilt det er, men hos meg har det vært ustabilt mesteparten av tiden. Har ringt kundeservice 8 ganger de siste ukene, og nå sitter jeg her uten internett fordi hun jeg snakket med fikk ikke fikset det. Jeg ringte i går også, og da ble det fikset, og jeg fikk beskjed om at de har sendt nye nettverkskabler og strømforsyningen. Så nå må jeg pent vente på det.

Hadde forøvrig en tekniker her i april fordi det da hadde vært ustabilt siden det ble installert i desember i fjor. Da var problemet at antennen byttet sender hele tiden, men han låste den til den som ga best signal og sa at kundeservice kan også gjøre det om det skulle skje igjen. Det har jeg sagt til flere av de jeg har snakket med, men det tar de visst ikke til seg.


#2

liefje sa for siden:

Såklart kan du klage. Jeg har god erfaring med å klage på Telia (lenge siden vi har hatt problemer nå). Har stort sett tatt det på chat og fått kompensasjon i form av avslag på regning tre ganger. De har vel logg på at du har vært i kontakt med dem også


#3

Blondie sa for siden:

Du er tålmodig! Jeg hadde byttet for lengst … Det er vel det mektigste våpenet du har. Er det bindingstid, bør det være lett å argumentere for at du ikke får produktet de lover bort.


#4

frukt sa for siden:

Jeg skulle gjerne ha byttet til Lyse, men det er ikke kabel bort til huset, så jeg måtte ha gravd sjøl for å koble meg på, og det ville kostet mange tusen.
Men jeg får be eieren av abonnement om å ta en prat med de.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.