Har en gruppe i en forening. Hver gang jeg logger på nekter den å akseptere passordet mitt og jeg må lage nytt passord og får en kode på tlf for å bekrefte endringen. Neste gang jeg skal logge på er det på'n igjen. Er det noen måte jeg kan få en slutt på det?
Har også noen medlemmer som ber meg om "gruppekode" som de åpenbart blir spurt om av Spond. Når jeg sjekker ligger de inne i medlemslista i Spond. Har prøvd å finne en "gruppekode" men det eneste jeg finner er en lenke jeg kan sende for å invitere inn i gruppa. Er det den? Hvordan skal de da forholde seg? Virker ikke som de synes det hjelper.
Har ganske mange i gruppa og vil nødig hjelpe alle 192 IRL, så da spør man FP. :blush:
Logger du deg på via app eller via nettleser på PC?
Hvis du sliter med å få dette til å fungere via app, så ville jeg avinstallert og deretter installert på nytt. Og så ville jeg dobbeltsjekket at jeg fikk logget meg inn via nettleser, og fått lagret passord i nettleseren.
Har du ellers sett på hjelpesidene til Spond? Slik jeg forstår det, så kan man enten få en lenke eller man kan få en gruppekode. Hvis du har sendt ut lenke, så skal de ikke trenge gruppekode.
Wow, takk! Har søkt på hjelpesidene til Spond med ulike søkeord, men har ikke funnet artikkelen du lenker til Lille Meg. Så tusen takk for det! Ja, kan hende prøver de med en annen e-postadresse, det har jeg ikke tenkt på. Takk.
Vanligvis skyldes dette at man ikke logger på med det man logget seg på første gang man ble medlem i spond. Feks ble registert med tel nummer men logger senere inn på ny gruppe med epost. Bytte av epost eller tel nummer er også trøblete, desverre.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.