Lørdag

5 er alt for tidlig på en lørdag. :sukk:
Ligger fortsatt i senga da, men snart er jeg ferdig med boka.

Blondie sa for siden:

Enig, Star! Jeg våknet riktignok 05.15, men da var det umulig å ligge mer. Nå har jeg ruslet litt rundt for å løse opp rygg og hofte, så nå ligger jeg på sofaen igjen. Snart barselbesøk.

Fintdethei! sa for siden:

5 er tidlig, ja. Jeg var også oppe en tur i den tiden, men jeg klarte heldigvis å sovne litt igjen. Nå er kaffeproduksjonen i gang, og jeg lurer på om jeg skal ta en tur etter kaffe og litt frokost med håp om litt dagslys. Senere blir det kino i byen.

Appelsin sa for siden:

Jeg la meg halv tre, så da føltes halv åtte tidlig :lol:

Jeg må vaske huset og får besøk senere i dag. Gutter og regnvær er andre ingredienser. Hadde første treningsfri dag i går på to uker, vurderer å la denne være fri også.

Ser den, Appelsin. :knegg:

Må rydde og vaske litt her også. Får husgjest i morgen.

007 sa for siden:

Her virker hormonene, så nå det er slutt på å våkne klokka 05.00.
Vi er på fjellet, og regnet har gått over til snø. Blir ikke bakken på meg, men mulig en tur i lysløypa.

millact sa for siden:

Her virker også hormonene, så jeg våknet av vekkerklokken. Skal møte en venninne til lunsj om en time. Litt tidlig, spiste frokost for litt siden. Mye vind, men flott vær.

him sa for siden:

Jeg klokket inn 05.30, så er på pallen med Star og Blondie. :humre: (Brannalarmen gikk i sameiet)

Nå har jeg ryddet og koser meg på Sosiale medier :)

star sa for siden:

Stod opp 5 i går så vil tro den indre klokken husker. Men hormoner står på lista til neste legetime.

Uffda, him. Det var nok en bråvåkning ja.
Naboen over gjorde det i fjor. De seriekoblede gikk av og de var ikke hjemme. Fikk nå bekrefta at man våkner av de.

Eia sa for siden:

Fin formiddag, med sol og 7 grader ute. Vi lytter til Popquiz, og forbereder en gåtur til byen for en kaffe. Bare oss hjemme denne helgen. Eldste er på reise i Thailand, og yngste er hos mormor.

I kveld er vi invitert på sjømatbonanza ved kysten. :hjerter:

Nenne sa for siden:

Hjemreisedag i dag. :sukk:

Jeg oppdaget i går at den ene av mine danske kusiner er her med mann, eldste sønn, svigerdatter og barnebarn og de har også hjemreise i dag, en halv time etter oss. Så vi har avtalt å møtes på flyplassen.

Det er ikke første gang dette skjer heller. Sist gang var vi begge med familier sør i Portugal og oppdaget hverandre tilfeldig via FB da også. Vi er jo ikke sånn supernære, vi snakker åpenbart ikke ofte nok til å diskutere ferieplaner, men nære nok til at de tok turen til sølvbryllupet vårt i fjor. Det blir koselig å se dem og hilse på barnebarnet som må være sju-åtte måneder. :)

Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i bloggen, så kan du gjøre det her.