Tirsdag

him sa for siden:

God morgen! Eldste datter er på ferie i Tyrkia så i går fikk jeg en livaktig beskrivelse av taxituren. Litt annen kjørestil enn her hjemme - og han kjørte de til feil hotell. Koselig å få slike beskrivelser (ikke så koselig for dem selvsagt å vade rundt på kvelden å lete etter hotell :humre: )

star sa for siden:

Ekstra sightseeing på bussen. Greit å kunne kjøre rundt og ikke bli stående da.

Sissel sa for siden:

God morgen! På kontoret. Sjeldent få folk til å være tirsdag, men like greit. Blir litt roligere da.

celebelen sa for siden:

God morgen fra kontoret her også! Overraskende mange her så tidlig, men veldig gledelig at en av dem allerede var igang med å lage kaffe.

tink sa for siden:

God morgen. Mumser pizzadeigrundstykke fra i går og leser gjennom eposter før dagen kan starte på riktig.

Appelsin sa for siden:

God morgen!
Gyver løs på dagens arbeid, litt usikker på hvorfor jeg valgte å gå (22 km over fjellene) hjem i går - helt på begynnelsen av arbeidsuken :gal: Men men, dette går! :lol:

Tjorven sa for siden:

Jeg er tilbake etter tre dager som meddommer i lagmannsretten. Vi har fått en gjengkriminell bort fra gatene for noen år. :puh:

Nå er det bare to hektiske uker før jeg går i ferie. Tidlig ferie har et par fordeler med at jeg ikke seigpines, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal bli klar.

Det skjer masse på ettermiddagene nå også. I dag er det avgangsutstilling for kunstklassen til snuppa. Den må jeg selvfølgelig gå på. Hun stiller bare ut to prosjekter, men jeg vet at hun er veldig stolt av dem.

Nenne sa for siden:

God morgen! Jeg er på kontoret for i dag har jeg tid til både en kaffepause og lunsj med kolleger. :)

Det er alt for mange som legger teams-møter i lunsjen, for der var det ledig i kalenderne rundt omkring. Pussig det! :rolleyes:

Frøy sa for siden:

God morgen.

Jeg skal straks stikke på bussen slik at jeg når toget til Kristiansand. Skal på er par dagers samling der, skal bli både godt og vondt å komme seg bort litt.

Blå sa for siden:

God morgen.

Jeg er i Kristiansand på konferanse nå. :D Nydelig vær.

Vi er litt bekymret for om det blir streik i morgen. I så fall må vi svinge oss rundt og organisere oss med tog og buss for å komme oss hjem.

Stompa sa for siden:

Morn fra klasserommet. Nest siste skoleuke, og vi holder læringstrykket oppe; Vg2-elevene mine holder på å ferdigstille fagartikler om romantikken.

Jeg fikk opp 7 elever i norsk muntlig klokka 9, så det blir noen hektiske dager fram til vi er ferdige på torsdag. Det er definitivt ikke avslappende å være lærer i vgs de siste ukene før sommerferien. :svett:

Blånn sa for siden:

God formiddag! Mellomste kom hjem på ferie i morges. Veldig kos! Lang dag på jobb venter. Vi har avslutning med 7. trinn i kveld.

løve70 sa for siden:

God formiddag!

Ikke på kontoret i dag :knegg: Pleier å dra dit på tirsdager, men denne uka blir det onsdag istedet.
Passer fint, arvingen skal ri første sprangtrening med unghesten. Veldig spent på hvordan det skal gå, hun var ganske interessant i går....

Toffskij sa for siden:

Morn! Her er det meg og sensurbunken igjen. Hmf.

Fintdethei! sa for siden:

På andre siden av fjellene i dag, og har sikret meg med en togbillett i morgen ettermiddag dersom det blir streik på flyplassene.

Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i bloggen, så kan du gjøre det her.