Flyet jeg skulle ta i høst ble såpass forsinket at jeg hadde rett på kompensasjon (250 euro). De avslo, det er jo ren rutine. Så vi klagde til reiseklagenemnda, fikk medhold, og har siden mast jevnlig på flyselskapet. Full radio silence.
Noen selskaper har som rutine at de alltid avslår, så sant de kan finne en eller annen unnskyldning for det. Så må man drasse det gjennom nemnda, men det er ikke så trøblete. Har funket fint før.
Dette er DAT, og de velger altså bare å ghoste oss. :gal:
Må sjekke hvordan det ble betalt, god idé å sjekke om kredittkortselskapet kan gjøre det.
Send det til inkasso om du ikke har betalt med kredittkort :vetikke:
Egen erfaring fra KLM pre covid, det tok ørten emails og ca 2 år å få pengene tilbake. Vi brukte ikke reiseklagenemda (trodde den kun behandlet charter reiser, og ikke kun flybilletter :vetikke:)