Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?

#1

nolo sa for siden:

Nå er jeg rimelig varm her, for jeg føler jeg blir sendt i loop fra en side til en annen hos SAS. :gaah:

Jeg har nettopp vært i kontakt med Air France, og det var enkeltpenkelt, men jeg kommer til kort når det gjelder å få skriftlig kontakt med SAS. Akkurat nå kunne jeg gjerne chattet med boten Ture også, men han har også gjemt seg.


#2

Neket sa for siden:

De har en chat-greie i appen, men den stengte klokka sju. Ligger under support and feedback.


#3

nolo sa for siden:

Oki, takk. Jeg fant igjen chat-boten, men den kunne ikke hjelpe meg. :gaah:


#4

Timar sa for siden:

De gjemmer chattefunksjonen og egentlig all mulighet til å ta kontakt utenom midt på dagen hverdager. Jeg prøvde nemlig å komme i kontakt med dem i påska, og det gikk ikke. Tirsdag etter påske klokka 8 så poppa det frem et telefonnummer jeg kunne ringe, gitt.

Jeg begriper ikke hvordan det er mulig å være et så stort flyselskap og bare nekte å la folk komme i kontakt med seg når det ikke passer dem å ha folk på jobb! Mitt spørsmål kunne ikke besvares av chatbot eller ved å lese seg opp på nettsiden, det var han på telefonen helt enig i.


#5

nolo sa for siden:

Det er ganske utrolig. Både klm og air France kan kontaktes på ulike plattformer.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.