Jeg skal reklamere på et par Sorellstøvler da begge støvlene har sprukket i sålen under.
Jeg har kjøpt de på Skoringen, har ikke lenger kvitteringen og har betalt de kontant.
Jeg har mildt sagt litt trøbbel med å få byttet/reklamert på de.
Jeg har reklamert på et par til minsten på G-sport uten trøbbel i det hele tatt, og jeg antar da at Skoringen har et kundeserviceproblem.
Er det noen som har et nummer til hovedkontoret til Skoringen?
Jeg finner bare nummer til hver enkelt butikk.
Evt et nr. til Sorell i Norge ( hvis ikke det er slik at hver enkelt butikk imorterer direte selv) ?
Vet det står at jeg bør kontakte den enkelte butikk, men jeg har nå kranglet i to butikker og ønsker å snakke med noen i administrasjonen hos Skoringen. Det må da finnes det.
Nå har jeg vært i kontakt med en annen Skoringenbutikk og jeg må snakke med butikksjefen i aktuelle butikk viser det seg. Alle er privatdrevet.
Aktuelle person er ikke tilstede før onsdag, så vi får se hvordan det går da.
Men hvordan er det i reklamasjonssaker? Er det viktig at jeg har kvitteringen? Og når jeg da ikek har den, kan butikken nekte å ta de i retur?
Skjønner ikke at dette skal være noen stor sak for butikken, men jeg vet at jeg ikke kommer til å løpe til Skoringen for å kjøpe sko neste gang.
Ser at det er en stund siden du skrev, så kanskje det har løst seg.
Når det gjelder reklamasjon så krever vi der jeg jobber (G-sport) kvittering, og så skal varen være kjøpt hos oss. Det er det som er rettningslinjen for kjeden. MEN - vi prøver å strekke oss så langt som mulig. Så det hender jo at vi gir reklamasjon uten kvittering. Det viktigste for oss er fornøyde kunder.