Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Erfaringer med LilleDu? (Nettbutikk)

#1

Musemus sa for siden:

Jeg har bestilt Devold-ullklær fra LilleDu. Fikk mail forrige onsdag at de skulle sendes dagen etter, og har enda ikke fått noe. Skrev en mail tidligere i dag og fortalte at jeg verken hadde fått pakke i posten eller penger tilbake (de skulle overføre rest-penger fra bestillinga fordi de ikke hadde det jeg egentlig bestilte inne).
Ser nå at jeg har fått en mail hvor det står at om jeg ikke har fått pakken innen imorra (de hadde sendt den lørdag visstnok) skulle de sende en ny.
Så beklaget de at de ikke hadde satt inn pengene ennå.

Er det bare meg - eller høres dette merkelig rart ut? :confused:
Bare sende en ny pakke, liksom - synes det er litt rart, jeg.


#2

~TM~ sa for siden:

Hmmm... Jeg hadde tenkt å bestille noe der nå, men tror jeg venter litt og ser hva som skjer med deg.


#3

Musemus sa for siden:

Ja, skal gi beskjed. Synes dette høres litt i overkant rart ut. Mulig de stoler såpass mye på meg, men likevel...
Blir spennende å se om jeg får igjen pengene og om jeg i det hele tatt får noen pakke.


#4

Musemus sa for siden:

Og forresten så får man ikke tak i dem per telefon - er ikke oppgitt på siden deres. :(


#5

ILY sa for siden:

Musemus, se prikk. ;)


#6

Nin sa for siden:

Jeg bestilte ullklær fra dem forrige uke, og de fikk jeg i dag.


#7

MissS sa for siden:

Jeg har bestilt derfra noen ganger og har bare gode erfaringer.


#8

Musemus sa for siden:

Fortsatt ingen pakke, så jeg sendte en mail nå. :(
Fikk akkurat svar at de skulle sende én gang til og at jeg heller skulle returnere den andre om den skulle dukke opp likevel.
Har fått pengene mine som var til overs da, hvertfall.

Får hvertfall raskt svar når man sender mail. :)


#9

Nessie sa for siden:

Har også veldig gode erfaringer.
De har også sendt pakker til andre for meg, med kort og sånn. God service.
:jupp:


#10

Musemus sa for siden:

Jeg fikk pakka dagen etter jeg fikk mail om at de hadde sendt den på nytt. Så om de hadde sendt noen body i første omgang aner jeg ikke, det har hvertfall ikke dukka opp noen.
Men, med 57,- i porto, så endte tilslutt hele bodyen med å bli dyrere enn i butikken. Og siden de ikke sendte med returlapp/angrefristlapp så får jeg heller ikke sendt den tilbake. Men, men - gjort er gjort.
Ikke helt fornøyd med andre ord. :rolleyes:


#11

malena sa for siden:

Du trenger ikke angrefristlapp. Du har 14 dagers full returrett. Eller var det 30 dager?


#12

malena sa for siden:

14 dager var det. Gjelder ikke salgsvarer, da.


#13

Musemus sa for siden:

30 dager er på Elkjøp. :knegg:
Jeg tror det er 14 dager full returrett. Men skal de ikke egentlig sende med sånn lapp?
Jaja, om jeg sender den tilbake må jeg kjøpe ny og da taper jeg enda mer penger, så jeg får legge det i angreskuffen for dumme nettkjøp. :nemlig:


#14

malena sa for siden:

Du må ikke ha angrelapp og du må ikke kjøpe ny. Du kan returnere den og de må gi deg pengene tilbake uten spørsmål.


#15

malena sa for siden:

Det koster deg 23,- kr å sende en body så det er det du taper. Hvis det ikke fulgte med returskjema så er det bare å ringe/skrive mail og få dem til å sende et.


#16

Alexa sa for siden:

Hvis de ikke har sendt med angrefristskjema utvides faktisk angrefristen for deg. :)
forbrukerportalen.no/Publikasjoner/1023824302.54/1024136024.21#utvidet_angrefrist_ved_fjernsalg

Angrefristskjema kan du laste ned fra nett, eller du kan ta kontakt med dem og be dem sende deg det.


#17

Musemus sa for siden:

Joda, men jeg taper jo portoen jeg har betalt før + ny porto.
Så da har jeg allerede tapt 57kr + 23kr = 80kr

Så må jeg i butikken å kjøpe den til 199,- Betalte 149,- på LilleDu.

Opprinnelig skulle jeg har flere ullklær, men de hadde ikke igjen da jeg bestilte. Hadde det ikke vært for dét, så hadde jeg heller kjøpt på sportsbutikken her.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.