Jeg har gjort noe dumt. :flau: Jeg ville forandre på kontoene så jeg fikk en brukerkonto som er meg, og en som er til alle andre. I stedet opprettet jeg en ny administrator-konto som har blitt gjeldende i stedet for den forrige. Alt jeg hadde liggende på harddisken av dokumenter er borte. Jeg prøver å bytte bruker, men det ligger nå bare en konto der, og det er den nye.
Er det noen mulighet for å gjenopprette den gamle administratorkontoen? Jeg blir ikke noe klokere av forklaringene under brukerkontoer i kontrollplanelet.
Du kan se under c:\documents and settings og se om den gamle kontoen ligger der som en mappe?
Eller så kan du forsøke å kjøre Systemgjenoppretting fra Tilbehør/System menyen og velge et tidspunkt for noen dager sider. Men jeg tror dessverre ikke dataene blir gjenopprettet da.
Ellers har jeg programmer på jobben min som jeg kan få gjenopprettet filer med, men det finnes sikkert noe man kan laste ned på nettet og.
Ok, nå har jeg funnet igjen dokumentene i mine mapper etter et søk, de ligger ikke framme, men kommer opp hvis jeg skriver C:\Documents and Settings\Administrator\Mine dokumenter. Men hva med alt det som lå på Skrivebordet av nedlastede filer og programmer?