Markerer dere bryllupsdagen?

Siri sa for siden:

På hvilken måte? Selv er jeg så fersk i gamet at jeg ikke har peiling...

Røverdatter sa for siden:

De første årene overrasket jeg min kjære med gave og fin middag på bryllypsdagen. Nå husker vi den aldri lenger og markerer ingenting.

Håper flere svarer. Jeg er antakelig verdens mest usentimentale i forhold til bryllupsdagen. :knegg:

malena sa for siden:

Jeg synes det er veldig koselig å markere bryllupsdagen, men blir ikke sur hvis mannen glemmer dagen. Han har ikke vokst opp med den tradisjonen, hos oss var det en kjempekoselig familiedag.

Skilpadda sa for siden:

Vi har ikke markert det hver gang, men noen ganger har vi gått ut og spist sammen. Tiårsdagen tok vi en helaften på Bagatelle og hadde Lillegutt hos overnattingsbarnevakt. :) Vi pleier ikke å gi hverandre gaver.

Hermine sa for siden:

Nei, vi markerer ikke bryllupsdagen. :uromantisk:

TGM sa for siden:

Vi har ikke feiret bryllupsdagen, men vi har begge hatt et spesielt forhold til årsdagen for når vi ble sammen. Den dagen har vi stort sett feiret på et eller annet vis.
Hvordan det blir nå fremover har jeg ingen aning om.

Claire sa for siden:

Vi giftet oss for tre år siden, og har markert bryllupsdagen hvert år - og jeg håper, muligens naivt, at vi fortsetter med det. Vi lager god mat, drikker vin, danser litt og har det hyggelig sammen. :)

Kosmokula sa for siden:

Vi hadde bryllupsdag for noen dager siden - vi glemte det begge to :humre:

Dragen sa for siden:

Ja, det gjør vi. Vi går ut og spiser, bare vi to. I fjor, på femårsdagen, overnattet vi på hotell.

Vi har veldig lite barnevakt ellers, så akkurat bryllupsdagen må feires.

Toffskij sa for siden:

Vi er veldig fæle til å glemme den. Vi har en lei tendens til å være på barsel akkurat da. Men vi har planer om å bli flinkere.

Mor til 4 sa for siden:

Nei vi gjør som regel ikke det ikke det. men det har hendt noen få ganger.

Har 16 års bryllupsdag i morgen den 3 november, det er også forlovelsesdagen vår, 23 år siden vi forlovet oss. :)

Hønni sa for siden:

Vi skaffer barnevakt, går ut og spiser og har kjærestetid.

Maverick sa for siden:

Vi vil gjerne, men det blir som oftest med de gode forsettene. Bortsett fra blomster og litt ekstra god middag, da!

Gri sa for siden:

Vi husker iallefall på den, og har fått markert nokre år, med å gå ut, men vi har ikkje fått det til kvart år. Nokre år er den i ferien, og er vi ute og reiser er det ikkje så lett å få til barnevakt liksom.

Divine sa for siden:

Vi har vår første bryllupsdag på søndag, men har ikke tenkt å gjøre noe utav det. Men vi har lyst på litt alenetid, så kanskje vi ordner barnevakt en kveld neste uke og tar en "dinner and a move" da.

Vi har forresten fått to kort fra familien til Divine-mannen denne uka med gratulasjonen i forbindelse med bryllupsdagen. Før jeg åpnet dem, kunne jeg ikke fatte hvorfor de sendte kort, bursdagene var jo overstått og det var jo lenge til jul, så hvilken anledning kunne det være, liksom ... :rolleyes:

Adrienne sa for siden:

Vi pleier å lage ekstra god middag hjemme den dagen, og åpne en flaske vin av samme sort som vi hadde til bryllupet. Gaver gir vi stort sett ikke, i år hadde vi trebryllup og da fikk mannen et lite tre av meg, kjøpt på IKEA til den nette sum av 69 kroner. Jeg fikk ingenting.

Agent Scully sa for siden:

Vi hadde 2 årsdag forleden, og da laget jeg middag (hey, gjør jeg ikke alltid det :gruble:) og serverte is til dessert. "Feiringen" besto vel egentlig mest i at vi spiste ved spisebordet og ikke foran TVen. Og så fikk jeg en ring, selv om jeg hadde sagt at vi ikke skulle kjøpe presanger :elsker:

nolo sa for siden:

Ikke mye markering her, gett. Niårsdagen markerte vi med å døpe vår yngste sønn:glis:,men vi pleier å huske på det, og gratulerer hverandre med lang og tro tjeneste.

Nenne sa for siden:

Ja vi markerer det ved å prøve å få til en kveld ute sammen bare vi to. Gjerne middag og kino rett og slett. Vi har så og si aldri barnevakt, så derfor prioriterer vi veldig at det blir på eller omrking bryllupsdagen.

Isa sa for siden:

:dulte:

Mams sa for siden:

Det er dårlig med feiring her også gitt.
Vi husket den i år da, men da hadde vi vært gift i 10 år også.
Av de andre 9 bryllupsdagene har vi husket 2, den første og det året i var i bryllup den datoen.....

Chanett sa for siden:

Vi markerer alltid dagen og går enten ut og spiser oss to eller sammen med barna. Blomster får jeg også alltid den dagen. I fjor hadde vi tiårsdag og reiste til Oslo på hotell og feiret sammen med forloverene våre som bor i Oslo. Vi liker å gjøre litt ekstra stas på hverandre den dagen.

Lykken sa for siden:

Vi skal ha vår tredje bryllupsdag til våren, og skal markere den. Vi skal helt sikkert fortsette med det, jeg er vant til at foreldrene mine alltid har gjort det. Svigers har på nyttårsaften, så det blir litt spesielt.
Første bryllupsdagen hadde jeg født for litt over en måned siden, så da tok vi en bedre middag hjemme. Andre året gikk vi ut for å spise. Jeg får blomster og/eller gave, vice versa. Mannen min vet at jeg forventer at han husker dagen, men jeg minner han alltid på det i god tid, akkurat som med bursdagen min:)

Tinka sa for siden:

Vi pleier å kjøpe en gave til hverandre.

Pleier å lage god middag med dessert.

Blomster, lys mm, hører med.

Vi feiret 9 års bryllupsdag i sommer.

carolin sa for siden:

Vi pleier å finne på noe ekstra hyggelig den dagen. Så kjøper vi gjerne en liten ting til hverandre.

I fjor klarte vi begge å glemme dagen, men elleres så pleier vi å huske den.

Maya80 sa for siden:

Vi markerer det vært år vi. Går som regel ut å spiser på en resturang. Neste år har vi 5 års brylluopsdag da kommer vi til å gjøre noe mere ut av det.

Manga sa for siden:

Vi har pleid å spise en litt bedre middag, enten ute eller hjemme. De første årene ble det også presanger. I år glemte vi hele dagen begge to helt til ei venninne av meg gratulerte meg :fnise:

Senna sa for siden:

Det hender. Glemme den gjør vi sjelden, i og med at det er dagen etter min bursdag. (var ganske lur da jeg valgte denne datoen, for en av dagene må iallefall min mann klare og huske på.)
Men neste år har vi 10års bryllupsdag, så da lurer vi på å få barnvakt en helg slik at vi kan reise bort. Det hadde vært deilig.

Nessie sa for siden:

Vi og :D

Bortsett fra dansinga.. blir heller sex :cool:

Synes det er koselig jeg.. å gjøre litt ekstra ut av det. Jeg kjøpte en liten gave til mannen, og han hadde kjøpt blomster til meg.

Ett år etter at vi gifta oss spiste vi toppen på bryllupskaka vår :D

Ole Brumm sa for siden:

Det blir en liten markering,
feiring er å ta litt hardt i ;)

Gaver når det er noe som går å gi bort (lær droppet vi)

Selma sa for siden:

Vi har vel stort sett markert bryllupsdagen med å gå ut å spise. Sist bryllupsdag hadde vi ikke tilgang til barnevakt, så vi tenkte å ta med ungene for å spise i Tyholttårnet. Det synes ungene er veldig stas:) Vi havnet dessverre bak en hel busslast med pensjonister så vi gav opp hele køståingen og endte opp med middag på Obs-kafèen istedet:D Ikke spesielt romantisk nei:D

Neste år har vi ti års bryllupsdag. Da skal vi prøve å få til en helgetur uten barn - kanskje til Paris. Vi var nemlig i Paris på bryllupsreise

Årsdagen for når vi ble sammen husker vi alltid begge to - det er nemlig 17. mai:)

Divine sa for siden:

Vi har vår første bryllupsdag i dag, og det eneste utenom det vanlige var at mannen min kjørte til 7-11 for å kjøpe noe ekstra godt til frokost. :knegg:

Nå hadde jeg dog tenkt å bake kake, men hadde jeg kjøpt inn egg? Nei da.

Og i kveld blir jeg hjemme alene med minstemann siden Divine-mannen skal klatre sammen eldstegutten.

Jeg tror vi må være av det uromatiske slaget. :rolleyes:

Sonar sa for siden:

Iår gjorde vi ikke noe spesielt på dagen. Helgen før var vi i Roma bare oss to, så det ble på en måte en feiring det. Det er 4 år siden vi ble gift, og 4 år siden vi reiste på tur alene uten barn.

Katinka sa for siden:

Når vi husker det.

Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.