Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

PayPal-hjelp

#1

Bergensis sa for siden:

Eg føler meg som rimelig dum, for no er det andre gang eg ikkje får til dette med PayPal. Det som skal vere så idiotsikkert og greit. Første gong gav eg opp og brukte eit anna system. Det var for 4 år sidan.

No har eg altså forsøkt igjen. Denne gongen kom eg lengre i prosessen, men da eg sjekkar nettbanken min skjønte eg absolut ingenting. På ein og same dag er den aktuelle summen overført til firmaet i USA og refundert tilbake til meg frå same firma.

Eg har sendt mail til herremannen eg har hatt kontakt med, for eg vil jo tru at det er firmaet som har refundert pengane og ikkje PP som har gjort ei blemme? Størst sansynlighet er det nok for at eg har gjort ein feil, men eg skjønar ikkje heilt kva:o


#2

Tallulah sa for siden:

Høres merkelig ut. Jeg har aldri opplevd trøbbel med Pay Pal, så jeg aner ikke hva det kan skyldes.


#3

allium sa for siden:

Det hender at selger refunderer fordi beløpet er feil. Er du f.eks. sikker på at du har betalt riktig porto?

Men de pleier å sende en mail om det, da.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.