Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Dyreweb.no - BLÆH

#1

Fibi sa for siden:

Snublet over www.dyreweb.no for en tid tilbake, og ble overlykkelig da jeg så at de hadde supersalg. Halv pris på hele butikken! Bestillte 20 kg kattemat, noen halsbånd og litt annet dill. Sum: 588 inkl. frakt. Jeg var storfornøyd, og forhåndsbetalte etter anvisning på siden. Får ordrebekreftelse, og alt ser fint ut. En uke senere får jeg en statusoppdatering: Betalt og sendt. Dette var 14. Mars. :snill: Burde jeg ikke ha fått pakken min nå, da? Det er greit det har vært påske, men det er jo to uker det er snakk om. Jeg sendte mail på tirsdag og sa at dersom jeg ikke hadde mottatt pakken innen 28. (altså to uker etter statusen ble endre til "sendt"), så ville jeg få hele beløpet refundert. Ingen svar.

Har i dag sendt mail igjen om at jeg nå vil ha refundert hele beløpet, og at jeg i det minste vil ha respons på mailene jeg sender dem. Avsluttet med "Dette er rett og slett for dårlig." :nemlig:

Hva gjør jeg hvis jeg ikke får svar innen rimelig tidf? Og hva er "rimelig tid"? Greit at 600 ikke er allverdens med penger, men det er kjipt å betale så mye for noe jeg ikke får. :sur:


#2

Sildre sa for siden:

Jeg ville tatt kontakt med Forbrukerrådet.
At de ikke svarer på dine henvendelser i det hele tatt er rett og slett for dårlig. Firmaet virker useriøst.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.