Vi var på kosetur til Bergen før påske og kjøpte med oss en tromme til gutten vår. Det var en dobbelt bongotromme som så ut til å være i god kvalitet, til 299,-.
Vi kom hjem, gutten blir glad og tar frem de to trommestikkene som hører til. Det tar ca. 1 minutt så har den ene tromma spjæra i "skinnet" på toppen. Gutten er 3 år, han tok i, men det står på trommen at den er beregnet til 3 år og oppover. Han slo absolutt ikke hardere enn det jeg syns var normal lek.
Dagen etter ringer jeg til butikken og forklarer. En ansatt vil ringe tilbake dagen etter med navn på en butikk i Oslo hvor jeg kan bytte. Dagen etter ringer det ingen, og vi reiser vekk i påsken. Etter påske ringer jeg opp igjen. Ja, de husker meg, og har nå bestemt at jeg skal få en ny tromme tilsendt i posten, siden det må ha vært en feil på den forrige.
Flott! I dag hentet vi den nye trommen på postkontoret, gutten vår var ellevill! Pakket den opp i ettermiddag, tok frem trommestikkene, mamma sa :"ikke slå for hardt da", han slo helt greit på den, og etter 2 minutter spjæret ikke bare den ene men begge trommene på toppen!
:gaah:
Hva gjør jeg nå? Ringer jeg og ber de sette pengene inn på konto?