Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Trykk-knapper på OTH vogn som er ødelagt ved kjøp

#1

Huldra sa for siden:

Jeg kjøpte på lørdag en brun OTH vogn hvornår jeg kom hjem fant ut at den ene trykk-knappen på baksiden var ødelagt. Jeg bor 2,5 times kjøring unna denne butikken og skrev en mail til butikken på mandag. Jeg ser de har åpnet e-posten men jeg har ennå ikke hørt noe fra dem. Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg kontakter dem igjen?

Dette må da regnes som reklamasjon selv om vogna var på tilbud? Kan jeg forvente at jeg får nytt trekk? Har denne knappen en sikkerhetsfunksjon? Jeg er skikkelig forelsket i vogna her den står til pynt i stua - håper bare å få tak i en bag til den nå da.


#2

Butterfly sa for siden:

Hvilken trykk-knapp. Ring de da, ikke bare send mail. Du bør jo få nytt trekk selv om den var på salg.


#3

Tinka sa for siden:

Ring dem og spør hva du skal gjøre.


#4

Huldra sa for siden:

Jeg ringte og ringte og ringte, men de tar ikke telefonen. Kunder i butikken blir prioritert og når jeg ikke kommer gjennom på tlf så forsøkte jeg mail. Skal prøve å ta en tlf i morra også...


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.