Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Ikea netthandel

#1

Bærekraftig sa for siden:

Jeg er så sint nå at jeg har ikke ord! Jeg har en bestilling inne på Ikea som jeg måtte betale over deres netthandel, der det så fint står:

Her kan du betale for ordre du har bestilt hos oss. Da trenger du ikke å tenke på betaling når varene dine er klare for levering. Alt for å gjøre det enklere og sikrere for deg som kunde.

Ja, veldig sikkert :snill: Jeg som kunde med fraktbeløp på 3000 kr har ingen andre valg enn å betale over nett.

Jeg måtte overføre beløpet jeg skulle betale fra en av mine andre kontoer som jeg ikke har Visa eller Bank axess til, i og med at de krever det som betalingsmåte. Jeg tastet inn ordrenummer og beløpet på deres sikre netthandel, og den ble avslått. Jeg skulle prøve på nytt på ettermiddagen når jeg kom fra jobb, og ser da at beløpet er gått ut fra min konto og til Ikea AS Billingstad. Jeg sendte en mail om en bekreftelse, for jeg reagerte jo på at betalingen ble avslått og pengene allikevel var gått ut fra meg. Dette var på fredag.

På mandag får jeg sms fra Ikea at jeg må betale beløpet innen kl. 24 samme dag, ellers kanselleres ordren min. Jeg ringer de, og de har ikke mottatt beløpet! I og med at jeg ikke har betalt over nettbank, men netthandel så kan ikke banken min se hvilket kontonummer det er gått inn til, men de kan se at det er Ikea som er mottaker av beløpet.

I går fakset banken min en kontoutskrift til Ikea, men den ble ikke godkjent av Ikea, fordi hvem som helst kan fakse noe sånt. Eller dvs; de godtok faksen først, men ringte i dag og sa at den ikke var godkjent.

Sikker netthandel, my a**!
Jeg er så frustrert og sint nå at jeg ekspoloderer snart! Ikea kan ikke gjøre noe for å finne pengene, og tar ikke ansvar. Jeg har nå kontaktet bbs for å få de til å undersøke hvilket kontonr som har mottatt mine penger, men hvor lang tid det går før jeg får en endelig bekreftelse aner jeg ikke. Jeg venter nå på at Ikea skal ringe meg tilbake, og har gitt de klar beskjed om at dette blir tatt videre om de ikke ordner opp NÅ.


#2

Superior sa for siden:

Ojoj.. Så utrolig kjipt! Skjønner godt du er sint!!


#3

Tante Grønn sa for siden:

Helt elendig kundebehandling.

Håper de ordner kjapt opp i dette.


#4

Left sa for siden:

Så festlig da!
Høres ikke ut som om det er noe smart å netthandle på IKEA.


#5

Dixie Diner sa for siden:

Hø? Om banken kan se at det er Ikea som er mottaker av beløpet burde jo den saken være grei? For noen idioter? Håper alt ordner seg, hold oss oppdatert. :nysgjerrig:


#6

Bærekraftig sa for siden:

Ikea ringte meg for noen timer siden, en svensk kundebehandler snakket jeg med. Jeg var ganske irritert, og lei av å bruke masse tid på telefonsamtaler med dem. Han stammet noe veldig og sa de hadde så mange innbetalinger daglig at det var utrolig vanskelig å finne beløpet. Han lurte på hvorfor jeg ikke hadde betalt via deres netthandel på det Ikeavarehuset jeg hadde fått instruks om. Da hadde de hatt betalingen min inne.

Hallo?! Det er jo akkurat det jeg har gjort!

Han ble svært paff, og sa de skulle jobbe med saken og ringe meg snarest.

Jeg har ikke hørt noe, og ringte de nå. Han jeg nå snakket med lurte på om de ikke hadde ringt meg. De hadde sagt til han at de skulle ringe meg, men nå var de som hadde med det å gjøre gått fra jobb. Han beklaget (den første som har gjort det), og sa dette var helt for gale.

Festlig å handle med Ikea..


#7

Bærekraftig sa for siden:

Banken har satt meg i kontakt med BBS, for å få opplysninger om hvilket kontonr beløpet er gått til. Både jeg og banken kan se at beløpet er gått til Ikea AS Billingstad, dato og klokkeslett, men i og med at denne transaksjonen ikke er via nettbank, men netthandel så kommer ikke kontonr beløpet er gått til opp. Ikea forlanger detaljert kvittering, noe jeg må anskaffe fra BBS, og det kan ta opptil en uke før jeg har den. Banken sendte de en kontoutskrift der det står at beløpet er gått til Ikea, dato og klokkeslett.

Jeg er så sint og fortvilet. Dette er en stor svikt i systemet deres!


#8

Dixie Diner sa for siden:

Herregud! Ikea burde jo legge seg LANGFLATE, dette burde du få solid kompensasjon for!


#9

Lykken sa for siden:

Så lenge banken din kan bekrefte skriftlig at det har gått til Ikea (og banken er ikke hvem som helst, men de tenker vel på at faxer er lett å forfalske), så synes jeg Ikea kan ringe BBS selv å få bekreftet kontonr det har gått til, det kan de gjøre pr. tlf.


#10

Majsa sa for siden:

Hjælpes, tenk å fraskrive seg ansvaret for grove feil på sin egen nettside på den måten? Håper de snart innser at det er de som må ordne opp.


#11

Bærekraftig sa for siden:

Banken min har vært i kontakt med BBS, men de kunne ikke gi opplysninger til banken pr tlf, derfor må jeg selv ha kontakt med de for at det skulle gå raskere. Jeg har fått en bekrefelse fra BBS på at de har mottatt saken min. Jeg håper de raskt kan gi meg kontonr som beløpet er gått inn på. Hadde jeg betalt med nettbanken, så hadde det vært så mye enklere, men den betalingsmåten var ikke ett alternativ.

Ikea har så langt ikke lagt seg langflat. Det er kun den siste kundebehandleren uten makt til å gjøre noe som sa at de ikke prøvde å lure meg og at dette var for galt. De andre er svært uvillige. De kan jo ikke gå gjennom kontoene, så mange innbetalinger som de får daglig osv, og at jeg må ordne opp i det.

Jeg vet jo at BBS kan bekrefte dette, men jeg synes det er helt horribelt at Ikeas betalingssystem er så usikkert, og dessuten så er vi på flyttefot. Jo lengere dette drar ut i tid, jo lengere tid tar det før vi kommer på plass.

Jeg er sjokkert, og vet at jeg aldri kommer til å handle derfra via nett.


#12

LilleT sa for siden:

Jeg håper du tar deg tid til å skrive en saftig klage og sende til høyeste hold. Dette er virkelig ikke holdbart! :niks:


#13

Bærekraftig sa for siden:

Det var Ikea som ringte meg og ba meg få banken til å fakse over kontoutskriften for den transaksjonen. I går kveld ringte de fra Ikea, og sa faksen var kommet og alt var ok. De skulle ringe tilbake i dag for å avtale leveringsdato. I dag ringte de og sa de ikke godtok faksen, for hvem som helst kan fakse noe sånt.


#14

Éowyn sa for siden:

Tipse VG eller Dagbladet? Da skal du se det blir fart i sakene!


#15

Bærekraftig sa for siden:

Ja, det kommer jeg til å gjøre! Jeg har sendt mail til info/pr avdelingen deres. Jeg sa også til de kundebehandlerne jeg snakket med at jeg kom til å ta saken videre, og om de ikke klarer å gjøre jobben sin vil jeg vite hvem deres overordnede er. De har nå sagt at de skal ringe meg før 10 i morgen, men de har sagt flere ganger at de skal ringe, uten at de har gjort det.


#16

Mandarin sa for siden:

Bevare meg vel!! Ikke god reklame dette nei!!


#17

Ariel sa for siden:

Kontakt Forbrukerrådet. :nemlig:


#18

Bærekraftig sa for siden:

Ja, jeg kommer til å gjøre det om de ikke klarer gjøre noe i morgen. Jeg forventer også en kompensasjon for dette.


#19

gajamor sa for siden:

Hvorfor ikke politiet? De har tatt pengene dine og påstår at de ikke har gjort det. Jeg hadde blitt fullstendig rasende.

Skriv referat med navn og klokkeslett på alle du snakker med, slik at du har dokumentasjon.


#20

Bærekraftig sa for siden:

Ja, de har det. Jeg er så rasende at jeg ikke har ord! Ikke kan jeg bare dra en annen plass å handle heller, for de har jo pengene mine.

De jeg snakket med før i dag vet jeg ikke navnet på, men jeg har navnet på de jeg har snakket med i dag.
Hvordan finner jeg mailadr til noen av de som sitter litt høyere i konsernet? Uansett om jeg får varene mine kvikt, så vil jeg vite hvordan dette kan skje!


#21

Mandarin sa for siden:

Herregud så gale!


#22

Lucifer sa for siden:

Så vet vi at at Ikea netthandel ikke er noe alternativ!!

Håper ting ordner seg!


#23

Tertit sa for siden:

Så uheldig du har vært med IKEA da. Skikkelig trasig! Skjønner godt at du er fortvilt. Selv har jeg fått veldig god servicefra IKEA. Vi var på IkEA og handlet masse småting en gang. Deriblandt kjøpte jeg noen rammer for ei venninde. Mannen betalte og på vei ut, spurte jeg han hvor mye det ble. Han sa summen og jeg stusset, syns det var for mye. Fikk ikke helt fred og summerte til slutt alt jeg hadde kjøpt. Så da at vi hadde betalt nesten400 kr for mye. Kvitteringen hadde gubben selvsagt ikke tatt med seg. Jeg ringte likevel IKEA og lurte på om det var noe de kunne gjøre. De spurte om jeg hadde kjøptnoe spesielt. Det hadde jeg, 25 hvite middagstallerkener. De skulle sjekke saken og ringe meg etter noen dager. Etter få dager ringte de og hadde funnet feilen. Det var rammene til min venninde som hadde blitt slått inn med feil sum. De beklaget veldig det som hadde skjedd og dagen etter var pengene inn på min konto.

Håper det ordner seg for deg også.


#24

Bærekraftig sa for siden:

Jeg har nå sendt et langt brev til Ikeas pressekontakt,der jeg legger frem saken, og den elendige servicen jeg som kunde har fått. Jeg håper at mitt tilfelle er unikt, for det er utrolig skummelt at noe slikt kan skje.


#25

-ea- sa for siden:

Jøss, merkelig sak. Jeg bestilte masse greier via mail ifjor, og da betalte jeg ikke før Posten sto på døra med varene.


#26

Mor til 4 sa for siden:

:nemlig: Håper det ordner seg raskt.


#27

Majsa sa for siden:

Merkelig datasystem, der man ikke engang kan slå opp en bestilling og se om den er betalt.


#28

Tammen sa for siden:

:nemlig:Maaaaan, Noe så kjipt!!

.. beveger meg på veldig tynn grunn nå, for vet ikke mye om dette fenomenet :sparke:
..men vet jeg har vært borti noe veldig liknende hvor pengene kun var reservert og ikke trukket helt fra konto. Banken kunne ikke se dette før etter en dag eller to, hvorpå pengene dukket opp igjen. Husker ikke den konkrete årsaken til feilen i farta, men fikk en forklaring av banken vet jeg.


#29

Majsa sa for siden:

:nikker: Dette skjer ved alle overførsler, det tar minst en dag. Men ikke fem!


#30

Marit K sa for siden:

Den måten du har blitt behandlet på er jo helt hårreisende.
Jeg håper virkelig at IKEA ser å få ryddet opp i dette, og kompanserer deg skikkelig, men jeg er dessverre ikke så veldig optimistisk.
Lykke til!


#31

Bærekraftig sa for siden:

Men det er ikke et alternativ for en med mitt postnummer. Jeg betaler 3000 i frakt.

Banken har sjekket det, og pengene er gått ut. Det er seks dager siden jeg betalte.

De har gitt meg lovnad om at de skal ringe før kl.10 i dag, så jeg venter. Men jeg er ikke for optimistisk.


#32

Mandarin sa for siden:

Dette må da være saft for avisene!! Ta kontakt med VG fem over ti, om du da ikke har hørt noe.


#33

Tante Grønn sa for siden:

:nemlig:


#34

Bærekraftig sa for siden:

Nå har jeg snakket med Ikea, og de har lett gjennom sine innbetalinger, og funnet min betaling. Omsider. Alt var nå i skjønneste orden, og varene skulle være her ca. 17. juni.

De har pga dette fjernet Bank Axess som betalingsmåte da det har oppstått problemer i forhold til kommunikasjon mellom deres leverandør på bank axess osv. Denne betalingsmåten er helt ny hos dem, sa han. Det vil ikke være mulig å betale på den måten før de er sikker på alt er i orden. Og han var enig med meg i at dette var skummelt, men på han hørtes det ut som det ikke var deres feil. Uansett hvem sin feil det er så er jeg kunde hos Ikea, og forventer at de opptrer ryddig og profesjonelt i forhold til kundeservice. Jaja, saken er løst og jeg kan få tilbake nattesøvnen min.

Han sa også at de jeg hadde snakket med ikke visste om at man kunne betale på den måten. Han beklaget at det hadde skjedd.

Jeg er fortsatt i kontakt med BBS,for jeg skal ha svar på hvordan dette kan skje.


#35

Tertit sa for siden:

Så fint at det ordna seg da. Tror du må ha vært maks uheldig jeg. Selv har jeg aldri opplevd maken til IKEAS sørvis, men handla ikke over nett jeg da. Håper at de greier å ordne opp skikkelig, slik at ingen andre behøver å oppleve det samme.


#36

Miromurr sa for siden:

I fjor fikk man betale når varene kom, men de har endret det. Nå må man betale på forhånd. Vi bestilte varer både i fjor og i år, og det var endel styr med vår bestilling i år med det nye systemet, hvor mye vi skulle betale når noe ikke var på lager og gode greier. Det var mye enklere sånn som det var før, at man ikke betalte før varene var kommet.


#37

Bærekraftig sa for siden:

Tror dere ikke jeg har fått en sms om at de trenger kvittering, og kansellerer ordren i dag, og at jeg må betale gebyr!!

Hva i søren skjer? Jeg har jo fått beklagelse, og de hadde funnet beløpet mitt og feilen.

Nå ringer jeg de på nytt, og jeg er IKKE mild for å si det pent.


#38

Dixie Diner sa for siden:

Du må betale hva for noe? Ring avisene og TV2 Hjelper deg NÅ, dette går ikke lenger, og uansett hvor mange beklagelser du kommer til å få så synes jeg det er for sent. Den siste sms'en der var over grensa. La dem få svi!


#39

safran sa for siden:

Kontakt noen høyere opp i IKEA-systemet?


#40

Bærekraftig sa for siden:

I sms-en som jeg fikk to timer etter jeg snakket med han som sa økonomiavdelingen hadde funnet min betaling sto det:
Hei! Vi har fortsatt ikke mottatt godkjent kvittering for deres ordre. Fristen er utgått for lenge siden, og hvis vi ikke mottar dette innen kl.15 i dag, annulerer vi. Gebyr blir fakturert. Mvh IKEA A/S

Nå fikk jeg snakket med en kvinne (mannen som ringte meg tidligere var til lunsj nå). Jeg var rimelig forbanna for å si det pent. Hun sa at økonomiavdelingen har godkjent beløpet, men det er ikke kommet opp på ordren, så det var en glipp at jeg fikk den meldinga. Jeg sa jeg forventet kompensasjon for dette, og smurte ikke på når jeg fortalte henne hva jeg synes om deres kundeservice. Om jeg skal ha kompensasjon så må jeg sende en egen mail om det. :snill: Som om jeg ikke har sendt de nok mailer. Hun kunne bekrefte at alt var i orden, men jeg sa at jeg stoler ikke på noe av det dere bekrefter, for det har dere gjort to ganger tidligere, for så og komme med kontrabeskjed. Jeg har gitt beskjed om at han jeg snakket med tidligere må ringe meg raskt, for selv om det tilsynelatende er i orden, så finner jeg meg ikke i dette, og det skal han også få høre!

Jeg er så sint at jeg mangler ord!


#41

Bærekraftig sa for siden:

Jeg har sendt mail litt høyere opp, men det er ganske umulig å finne ut av hvem som skal kontaktes. Uansett så gikk den siste meldinga over streken, og jeg vil gjøre alt jeg kan for å få kontakt med høyere hold.


#42

TBM sa for siden:

Historien blir jo bare mer og mer merkelig - de har definitivt problemer!


#43

Fluke sa for siden:

:sjokk:


#44

Bærekraftig sa for siden:

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg fikk den siste sms-en. Historien er helt bak mål, og jeg håper at dette er en engangshendelse som de legger seg flat for, og at ingen andre opplever dette. Jeg føler meg temmelig maktesløs som forbruker, i et så stort system der det er tydelig at både kommunikasjon og betalingssystem har store og mangelfulle svikt.


#45

Mandarin sa for siden:

Kjære min tid!!!!
Er det virkelig mulig.
Har vi ingen som kan lekke til en avis her? :kikker-rundt-seg:


#46

Lykken sa for siden:

Jeg skjønner at dette oppleves veldig rart, men at du fikk den sms-en har kun med systemer å gjøre, ikke at Ikea er vrange og ville lage mer styr for deg.



#48

Majsa sa for siden:

Nei, nå må de gi seg! :eek: Jobber de på totalt forskjellige planeter uten noen form for kommunikasjon med hverandre, eller?

Nettopp. Hvilke problemer de har med sine leverandører skal ikke være ditt problem. Minner meg om da vi skulle få installert fasttelefon fra Telenor for noen år siden, og Bravida skulle gjøre jobben. Bravida er ikke akkurat kjent for å holde avtaler, og Telenor skyldte hele tiden på dem. Da mannen hadde fyrt seg godt opp og ringte og forklarte at han driter langt i hvem sin feil det var, kom en mann dagen etter og fikset det.

Helt uholdbare systemer, som de må rette opp i snarest, og gjøre alt de kan for å gjøre det godt igjen for kunden. Som sagt, et dårlig system skal ikke være kundens problem.


#49

Bærekraftig sa for siden:

Nå har jeg snakket med de flere ganger, og jeg er bare tom. Meldinga kom ut pga av en feil. Det var ikke gått beskjed fra økonomi til transportavd. Når jeg endelig fikk snakke med han som sa alt var i skjønneste orden, så var jeg så forbanna at jeg måtte konsentrere meg skikkelig. Jeg fikk sagt han noen sannhetens ord om hva jeg mener om den behandlinga jeg har fått. Han la seg til og begynne med ikke flat. Hvorfor jeg ringte og ringte når han hadde sagt at alt var i orden? Jeg spurte han hvorfor jeg skulle stole på han etter alt som har skjedd og når jeg attpåtil får den meldingen ETTER han har ringt for å si at alt er i orden. Nei, han skjønte meg ikke. Han hadde jo ordnet opp. Og hvorfor ringte jeg så mange ganger i går? :rolleyes:
Etter jeg hadde sagt hva jeg mente fra a-å, så beklaget han seg veldig (den satt LANGT inne) og sa at dette faktisk aldri hadde skjedd før, og nå var jo denne betalingsmåten tatt bort. Det tok tid å finne beløpet fordi de hadde så mange kontoer som måtte gjennomgås, og forskjellige banker de brukte. Det de sa tidligere i går og dagen før der igjen var at de ikke kunne lete gjennom dette, fordi de fikk så mange innbetalinger daglig, og at jeg måtte finne ut av det selv, via banken min.

Men hva skulle jeg ha kompensasjon for, og hva var det jeg skulle ha i kompensasjon? Varene kommer jo når de skal, det er ingen forsinkelser på de. Og jeg må sende reklamasjonsavd en mail, så kontakter de meg innen en uke. :rolleyes: Det han sa til meg mellom linjene var at de ikke hadde gjort noen feil, og at jeg hadde mast unødvendig på de ang dette.

BBS ringte meg i ettermiddag for å fortelle at de omsider hadde funnet kontonr transaksjonen var gått inn på.

Jeg har gjort meg en erfaring, og det er at jeg aldri handler på nett med Ikea!


#50

Dixie Diner sa for siden:

Jeg hadde ikke bare slått meg til ro med at jeg aldri mer skulle handle på Ikea nett, jeg hadde nok kontaktet TV2 Hjelper deg eller avisene for å "spre budskapet". Jeg er nok en liten jævel sånn sett, men jeg gidder ikke å la butikker slippe unna med galskap på den måten når de ikke engang kan innrømme sine feil. Dette er jo juice for aviser og forbrukerprogrammer, de kaster seg jo over sånt. Ring/mail dem!


#51

Miss Norway sa for siden:

Forlang 10% avslag på totalsummen eller noe sånt - som kompensasjon for tapt arbeidstid (for alle telefonene) og for tort og svie for ergrelse og irritasjon.

Du ender vel opp med et symbolsk gavekort eller noe sånt - på netthandel som du kan betale via bank. :snill:


#52

HP sa for siden:

Krev fri transport. :nemlig:


#53

Bærekraftig sa for siden:

Ja, jeg kommer til å forlange noe sånt. Det skulle bare mangle, mener jeg. Og gir de meg det ikke, så gir ikke jeg meg :snill:


#54

Bærekraftig sa for siden:

Hei.
Ikea beklager på det sterkeste det bryderiet du har hatt med betaling av
ordren din.
Vi ønsker og kompensere dette med et gavekort på kr. 500,-.

XXX
Saksbehandler
IKEA Kundeservice


#55

Lykken sa for siden:

Så bra! Du får jo litt for 500 kr på Ikea. ;) Da er vel saken ute av verden da?


#56

Mandarin sa for siden:

Det skulle da bare mangle. Godt de tok til vet og beklaget det hele. 500,- er ikke mye, men det er noe ihvertfall.


#57

HP sa for siden:

Bra du fikk noe, men 20% av på frakten var ikke særlig til kompensasjon ... Hvor mange prosent av kjøpesummen var dette?


#58

Vimsen sa for siden:

Selv med din dårlige erfaring er jeg litt interessert i hvordan du gik frem for å bestille online. Epost??


#59

Bærekraftig sa for siden:

Jeg handlet for ca. 26 000, og fikk 500 i kompensasjon.

Jeg bestilte her: www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html

Nå er det nærmere 3 uker siden jeg fikk varene, og fem stoler manglet. Jeg hadde bestilt seks stoler, og fikk en. Jeg ringte de straksens, og fikk beskjed at de skulle ringe meg innen to uker. I dag ringte jeg og purret, og de skulle ringe meg innen 20.07.
Det er sikkert bare en filleting, for stolene får jeg, men jeg blir så forbanna på alt dette rotet. Det tar sikkert enda en mnd før stolene er her..
Kan jeg forlange kompensasjon for det? Jeg vet ikke om det er vanlig, eller ikke. Har noen flere ting derfra jeg ønsker, men frakten på 3000 gidder jeg ikke. Jeg hadde derfor tenkt å høre om de kunne sende meg de varene jeg vil kjøpe fraktfritt sammen med stolene. Er det urimelig? Har ikke opplevd slikt før.


#60

Dixie Diner sa for siden:

Herregud, dette er jo helt sinnssykt? Jeg hadde ringt TV2 Hjelper deg, faktisk. Da kan du ende opp med en saftig kompensasjon pluss at de får svi på pungen, idiotene. Ring/mail TV2! :hyper: Jeg kan godt gjøre det for deg. :knegg:


#61

Tertit sa for siden:

Jeg syns du godt kan kreve å få sendt de andre varene du ønsker å bestille, fraktfritt levert sammen med stolene. Det går de sikkert med på også. Selv om det har vært mye rot med ordren din, mener jeg at IKEA har vist vilje til å ordne opp (kompensasjon på 500 kr). Iset`s forslag om å koble inn TV2 hjelper deg tror jeg har lite hensikt.

Håper du får stolene dine snart. Du bestilte vel før ferietid og da kan de vel ikke skylde på det heller. Lykke til!


#62

Dixie Diner sa for siden:

De har vist "vilje" etter MYE stress fra Bærekraftig sin side. Jeg synes 500 kroner er helt latterlig og hadde blitt rasende. Så elendig kundeservice har jeg sjelden sett, og JEG hadde koblet inn forbrukerrådet fort som f.


#63

Nenne sa for siden:

Denne tråden bekrefter alle mine IKEA-fordommer og har til og med gitt meg noen nye jeg ikke hadde fra før. Fy og fanken for elendig behandling du har fått. Avisene ville gni seg i hendene over denne saken. Bruk dem du. :nemlig:


#64

Majsa sa for siden:

:tullerdu: Dette er noe av det verste jeg har hørt. Tror uansett ikke jeg ville bestilt noe mer fra dem, bare mast og mast og mast til de ble så lei av stemmen min at de kanskje tok seg sammen og leverte det de skulle.


#65

Majsa sa for siden:

:nikker:


#66

Tertit sa for siden:

Det er jo verdt et forsøk, men jeg tror man da kommer til å bruke mye tid og krefter for bortimot ingen ting. Da tror jeg det har mer hensikt å ta en prat til med IKEA. Kompensasjon på 500 er jo ikke all verden, men nå vet jeg jo ikke hvor mye det er handla for heller. Jeg har også skjønt det slik at det ikke skal betales frakt og det er jo også en kompensasjon. Eller kanskje det barevar for restordren?

Vi har en sak gående med et byggvarefirma nå. Det er absolutt minst like mange feil og rot som er begått der. Vi gjør det slik at vi handler ferdig det vi skal og så tar vi et møte om regninga etterpå. De har omsider innrømmet at de aldri har opplevd at en kunde har blitt utsatt for så mye rot og feil. Tror nok vi skal komme til enighet.

Håper at det ordner seg med IKEA.


#67

Slettet bruker sa for siden:

500 kroner dekker jo 20% av frakten på neste forsendelse. :snill: Det var jo generøst av dem.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.