Jeg bestilte tre plagg derfra. To sommerdrakter i str 68, og en body i str 74. Når jeg fikk forsendelsen på lørdag fant jeg en sommerdrakt i 68, en i 74, og ingen body. Skrev mail med en gang, og kontaktet dem via hjemmesiden deres i går. Har ikke fått mail tilbake. Har sjekket nettbakt, og har betalt for det plagget som manglet, så det er nok ikke det at de er utsolgt. (Da burde jeg vel også fått mail?)
Hvor lenge venter jeg før jeg truer med forbrukerråd eller noe?
jeg bestiller som regel to av ting, å det har flere ganger skjedd at jeg bare ha fått en, selv om jeg har betalt for to.
men hver gang det har skjedd, har alltid de jeg har handlet hos, beklaget og sendt varen(e) etter.
tror rett å slett at mange overser hvilket antall man skal ha.
så jeg ville ventet, det er sikert bare en glipp, drøy det et par dager.
Så utrolig dårlig gjort!!:mad:
Vent til fredag,om ikke du har fått noen tilbakemeldig what so ever,hadde jeg sendt dem en litt krass mail.
Var det ikke en tråd her inne tidligere også som advarte mot lilletordivel tro..:gruble:
Var ikke det bellajelica? Vet at mange hadde kluss med dem. (Selv om jeg fikk det jeg bestilte uten problem.)
Tvillingmamma: Det kan se ut som om det rett og slett er en glipp. Jeg bestilte en body med røde/grønne striper, og en sommerdrakt med grønne/mint striper. Den sommerdrakten med epleprint kom i riktig størrelse, men sommerdrakten med striper kom i den størrelsen bodyen skulle være i. Jeg ser for meg at noen har sagt "Den med grønne striper skal være i 74" og så har den som har pakket misforstått, eller noe. Men jeg drøyer det nok ut uka før jeg sender en litt krassere mail. :nemlig:
Å, slikt er så kjedelig! I alle fall når det ikke finnes noe telefonnummer man kan nå de på.
Slik var det med Bellajelica også, jeg bestilte derfra, og det var en fullstendig håpløs gang.
Håper det ordner seg, at de svarer snart, og at det bare var en glipp!
Jeg syns det er useriøst av en nettbutikk å ikke oppgi telefonnummer, om de ønsker å begrense bruken av telefon til fordel for epost så er det bare å oppgi en telefontid og ha på svarer utenom den.
Det gikk nokså nøyaktig seks minutter fra jeg sendte den siste mailen via hjemmesiden deres, til jeg fikk svar. Det hjelper å true med forbrukerrådet, ja. :knegg: