Jeg fikk bukse fra Ellos i dag, men de har sendt meg én større størrelse enn hva jeg bestilte, og jeg svømmer i den. :mumle: Det er vel antakelig slik at man selv må betale portoen når man returnerer ting som ikke passer, men hvordan går man fram når det er butikken som har gjort feil? Da må vel de betale portoen, eller? Og kan jeg be om å få den nye buksa sendt med A-post, tro? Noen som har erfaring?
En annen sak er at jeg lurer på om jeg må ha den to størrelser mindre, altså ett hakk mindre enn jeg bestilte i utgangspunktet. Da stiller kanskje portosaken seg annerledes igjen..?
Æsj, nå husker jeg plutselig hvorfor jeg lenge var så skeptisk til å handle klær på postordre. :sukk:
Hvis de har sendt feil str så er det de som betaler porto.
Du krysser bare av på den retur lappen at de har sendt feil.
Ikke noe problem det.
De er veldig greie med akkurat dette.
Ang. det med str, du kan bare ringe de og forklare situasjonen.
Si at de har sendt feil, men at du ønsker å forandre str på den de skal sende
etterpå. Regner med at det også går i orden uten at du må betale noe ekstra.
Har i hvertfall aldri betalt ekstra porto i lignende situasjoner selv.
Og varen bruker å komme kjapt etterpå.