Kanina sa for siden:
Jeg fikk en kjempefin skulderveske av mannen og Kaninungen til jul. Den kosta over 1000 kr og er i mørkebrunt skinn med hvite sømmer og messingfargede spenner. Så klarte selvfølgelig sømmer som holder skulderremmen på plass å ryke. Butikken skulle ordne opp såklart, og to uker senere hentet jeg endelig veska ferdig reparert. Men, siden dette er en type veske hvor remmen sitter fast og ikke kan løsnes, så syntes jeg det var litt upraktisk at de hadde sydd på remmen vridd. Ikke noe problem, det skulle de selvsagt fikse, og denne gangen skrev de "HASTER" på lappen, så det skulle ikke ta mer enn en uke. Etter 2 1/2 uke var den endelig ferdig. Jeg sjekket i butikken at remmen ikke var vridd, og at remmen var sydd fast i sidene.
Det jeg derimot IKKE sjekket, var at selve remmen var sydd ordentlig sammen. Det var den nemlig ikke, oppdaga jeg i dag, da remmen løsna. Den var bare limt. Jeg henta den altså i går. Nå skal jeg ned dit og klage igjen. Men så er spørsmålet: skal jeg gi dem enda en sjanse til å reparere? Jeg likte jo denne veska veldig godt. Men nå er den full av gamle lim-rester, og jeg tror også de har sølt litt lim på selve veska. Skal jeg be om en ny veske? Det blir jo i så fall en annen veske. Eller pengene tilbake?