Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Outlook

#1

amo sa for siden:

Nå er det straks ferie.
Jeg tenkte å legge inn sånn automatisk fraværsmelding på jobbmailen, men får det ikke til!
Noen elskverdige sjeler som kan hjelpe?


#2

Mauser sa for siden:

Verktøy - Fraværsassistent.


#3

amo sa for siden:

Vi har ikke det alternativet.


#4

Senna sa for siden:

Hos meg ligger det ikke synlig med en gang jeg åpner Tools (verktøy). Jeg må liksom klikke på to piler nederst i menyen før det åpner seg flere punkter. Og der finner jeg Out of Office (fraværsassistent)


#5

Isa sa for siden:

Hvis dere kjører Microsoft Exchange (på serveren) skal valget om fraværsassistent komme opp, hvis ikke kjører dere mest sannsynlig POP mail i Outlook og da må du sjekke med leverandøren av mailen hvor du kan få lagt inn fraværsmelding.


#6

amo sa for siden:

Vi har POP - mail, men nå er jeg hjemme og har ferie, så jeg gir en god f i mailen på jobb. :knegg:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.