TBM sa for siden:
www.dagbladet.no/dinside/2006/11/22/483716.html
Jeg har lurt på hvorfor det i det siste har gått så fort å komme fram til kundekonsulentene når jeg ringer 05000...
(Men banning og sverting tør jeg ikke!)
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.
TBM sa for siden:
www.dagbladet.no/dinside/2006/11/22/483716.html
Jeg har lurt på hvorfor det i det siste har gått så fort å komme fram til kundekonsulentene når jeg ringer 05000...
(Men banning og sverting tør jeg ikke!)
Muskat sa for siden:
Og så lønner det seg visst å bruke mye penger, jeg har det dyreste internettabonnementet i tillegg til mobil og fasttelefon hos Telenor, så det blir jo noen kroner i løpet av en måned. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, har aldri måttet vente lenge og de er alltid veldig hjelpsomme og hyggelige.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.