Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Jeg venter ...

#1

Spoon sa for siden:

og venter.... men nespressokaffen kommer jo aldri! :gaah: Jeg vet det er jul og helligdager innimellom, men jeg bestilte kaffen og melkeskummeren 18.desember, og fikk bekreftelse 20.desember. Hadde jo håpet at det var i hus før jul, men det var den altså ikke. Ikke noe i dag heller. :sukk:

Alle sier jo at de er så kjappe? :gruble:

Jeg har bestilt "på døren" forresten, hvordan fungerer det? :blånn:


#2

Benzo sa for siden:

Du burde hatt kaffen nå. Ring og klag, da får du sikkert noen kapsler gratis. Rett på døren, fungerer slik at posten ringer på døra di sånn ca mellom 17 og 21. :)
Vi fikk gave i posten fra Nespresso i dag, 24 melkesjokolader og 24 70%, sånne små munnfuller. :nam:


#3

Miss Norway sa for siden:

Ja, sånn sjokoladegave fikk jeg tidligere i høst også; hvorfor det egentlig? :undrer:


#4

Benzo sa for siden:

Fordi vi fortjener det!


#5

Tjorven sa for siden:

Vi bestilte kaffeampuller den 14. desember og fikk dem den 22. Men med oss så hadde de ikke fått med seg at vi bor i et nytt postnummer (som egentlig ikke er så nytt siden vi har bodd her i snart et år). Derfor ble den levert til et postkontor på helt feil side av byen.

"Alle" skrev at de var veldig kjappe, men vi synes heller ikke det akkurat.


#6

Miss Norway sa for siden:

Eller drikker litt vel mye kaffe kanskje? :knegg:

Til HI: Jeg ser på min liste at jeg bestilte sent om kvelden 15.12, fikk endelig bekreftelse 17.12 og de kom på døren 18.12. :vetikke:


#7

Spoon sa for siden:

Jeg sendte en mail til Nespresso.com

Her er svaret:

Kjære ..............

Vi takker for din henvendelse og interesse for Nespresso Club.

Vi beklager at du ikke har mottatt din forsendelse av produkter fra Nespresso.
Standard leveringstid er 2-5 arbeidsdager, da vi garanterer at varene skal sendes fra vårt lager innen to arbeidsdager etter at bestillingen har blitt lagt inn.
Vi beklager på det sterkeste at vi ikke har klart å overholde dette ved denne ordren. Årsaken til dette er delvis stor pågang i forbindelse med jul, men dessverre også en teknisk svikt ved vårt lager.

Pakken er imidlertid nå i Postens system, og den har følgende sporingsnummer: ..........

Vi håper vi med dette har besvart ditt spørsmål om din bestilling. Videre ønsker vi deg en et riktig godt nytt år, med mange fine kaffegleder.

Sporet pakken, og den er i Trondheim nå. Får håpe den kommer på fredag!! :hyper:


#8

Spoon sa for siden:

Jeg fikk endelig kaffen i går!

Men det tok seriøst 14 dager...... håper virkelig det ikke tar like lang tid neste gang. Det var jo helligdager innimellom her, men de sendte nok ikke pakken før. 30.12. :nemlig:


#9

Mjau sa for siden:

Det tok lang tid ja!!

Må du bestille kaffen på nettet og? Eller får du kjøpt det i butikken?


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.