Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Når man har sendt klage

#1

Fluke sa for siden:

Bør man kunne forvente svar?

Jeg sendte denne eposten på mandag, og hadde et håp om at jeg skulle få en beklagelse eller noe, men har ikke hørt noe.

Hadde dere forventet svar på dette?


#2

Elin sa for siden:

Selvfølgelig hadde jeg forventet svar! Det er normal forretningsskikk å svare på henvendelser fra kunder enten de er negative eller positive. Send den på nytt og skriv at du fortsatt venter på svar.


#3

Manga sa for siden:

Ja, du burde absolutt få svar.


#4

Skremmern sa for siden:

Ja, et sånt jatte-med svar, bør man forvente.

Ja, dette var veldig beklagelig og det skal selvfølgelig ikke skje igjen, jeg har tatt det opp med de ansatte og rutinene er allerede innskjerpet ...

mvh sjefen


#5

Inagh sa for siden:

Jeg syns man bør forvente et svar ved en klage, ja! :nemlig:


#6

Fluke sa for siden:

:knegg: Ja, det er egentlig et sånt svar jeg forventer.

Jeg sendte denne eposten til sjefen for den "butikken" det gjelder, men lurte litt på om jeg skulle sende den samme klagen til ledelsen sentralt siden jeg ikke får svar herfra. Men jeg bør kanskje purre på han jeg har sendt den til først.


#7

HP sa for siden:

Jeg ville ventet et svar. Ville også sendt mailen lenger opp i systemet. Kopi er genialt.

Til: Lokal sjef
Kopi: Sentral sjef

Alltid like effektivt! :glis:


#8

malena sa for siden:

Det er jo helt vanlig å få både svar og gavekort på sånne klager.
Så det at de ikke tar seg bryet å komme med et lite svar og beklagelse synes jeg var kjipt!


#9

Tinka sa for siden:

Enig med HP og lykke til.


#10

Fluke sa for siden:

Ja, det slo meg etter at jeg hadde sendt eposten. :o

Jeg pleier ikke å sende klager, så jeg vet ikke helt hvordan det skal gjøres, men fra nå av skal jeg bli flinkere. :jupp:


#11

HP sa for siden:

Når du ikke har fått svar så skader det ikke å sende samme mailen en gang til. :)


#12

Divine sa for siden:

Hvis de ikke svarer, så sender du en klage til høyere hold med kopi av den e-posten du aldri fikk noe svar på. Det hadde i alle fall jeg gjort.


#13

Marit K sa for siden:

Send mailen på nytt, og så kan du jo legge til en setning i starten, der du skriver at denne mailen er send tidligere også, men mangel på tilbakemelding gjør at du sender den igjen. Kopi bør du også sende, litt lengre opp i systemet.


#14

Fluke sa for siden:

Det er ikke for tidlig å mase nå altså? Bare fire dager etter at klagen ble sendt?


#15

HP sa for siden:

Nei. Tipper jafs-sjefen ikke får så mange eposter at han trenger dager på å skrive et svar. :)


#16

annemede sa for siden:

Enig med de andre.


#17

Nynne sa for siden:

Du skulle helt klart ha fått et svar ja! Send den på nytt!

Angående klager eller andre henvendelser, hvis jeg ringer noe sted så ber jeg alltid om navnet til den som svarer på kundeservice. Da blir de litt mer oppfølgende, føler jeg!;)


#18

Marit K sa for siden:

Fire dager etter, er langt fra for tidlig å purre på svar.
Send mail sporenstraks!


#19

Fluke sa for siden:

Jeg fikk svar i dag. :)


#20

malena sa for siden:

Så flott! Den beklagelsen var det jo ingenting å utsette på...


#21

Myrsnipa sa for siden:

Bortsett fra språket da. :rolleyes:


#22

Fluke sa for siden:

:fnise: Ja.
Men jeg er fornøyd altså.


#23

malena sa for siden:

Språket var elendig, ja. Det går jo an å sende en ny klage :knegg:


#24

Myrsnipa sa for siden:

:knegg:


#25

Lille Blink sa for siden:

Klart du må få svar på dette!!!!
Alle kan gjøre feil, men... det er skikkelig useriøst å ikke svare på noe sånn, skikkelig dårlig kundeservice....:nemlig:
Vi klaget på Dolly en gang da vi ventet på pizzaen i 3,5 timer:eek:
Vi fikk gavekort på 2 store, men allikevel så var jo kvelden ødelagt for oss...
De fulgte oss iallfall opp i det minste, men det gikk litt over en uke før vi fikk beskjeden, det var altfor lang tid syntes jeg...


#26

Lille Blink sa for siden:

så nå at du hadde fått svar, det var jo et veldig greit svar da:)
reagerte også på språket :knegg:


#27

Nenne sa for siden:

Det var et bra svar det. :)


#28

Persephone sa for siden:

Flott at du endelig fikk svar tilbake..
Men det hadde ikke skadet om h*n hadde rett lest svaret før han sendte den :knegg:

Kos deg med gavekortene!


#29

annemede sa for siden:

Flott at dere fikk gavekort da!


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.