Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Verdens mest fantastiske service!?

#1

Fruktflua sa for siden:

Jeg kjøpte en gul Molo regnbukse til poden på DFDS-båten til København i sommer. Han brukte den på skolen en gang, og knappene nederst på beina tålte tydeligvis ikke å bli kneppet opp en gang, for begge røyk da jeg prøvde å få de løs. I tillegg ble det hull i regnbuksa samme dag.

Jeg sendte en mail til Molo bare for å beklage meg litt over kvaliteten. Jeg har jo hørt så mye positivt om Molo at jeg ikke kunne la være å kjøpe den tøffe regnbuksa da jeg så at den var på tilbud på båten.

I dag fikk jeg mail tilbake om hvor mye de beklaget at jeg hadde vært så uheldig med regnbuksen, og at de, som kompensasjon, ville gi meg en skidrakt til gutten min.

Dette hadde jeg overhodet verken forventet eller trodd, men nå ser det altså ut til at jeg får en helt gratis Molo vinterdress til guttungen!

Er ikke det bra kundeservice, så vet neimen ikke jeg. :D


#2

Blondie sa for siden:

Dærsken!?! Det kaller jeg godt ordnet opp! :glis:


#3

Fruktflua sa for siden:

Ja, ikke sant?

Jeg ble skikkelig fornøyd, altså. :ja:

Med skidrakt, så tror jeg nemlig danskene mener vinterdress. Jeg har googlet litt, og funnet Molo skidrakter på danske moloklærforhandlere, og ingene av de såkalte skidraktene koster under 1000 dkr. :)


#4

Perhonen sa for siden:

Kjempebra. Dem kan man godt gi litt ekstra reklame da ja. Flott med sånn service. :)


#5

Inagh sa for siden:

Jøye meg - det var jo utrolig bra! :riktig:


#6

Camomilla sa for siden:

Dæven, snakk om service.


#7

Ina sa for siden:

Så bra! Vi har forøvrig samme regnbukse, og den er vi kjempefornøyd med.



#9

Ylvania sa for siden:

Så bra!


#10

Left sa for siden:

Det taler jo helt klart til deres fordel - slike rykter spres, og viser seg nok i lengden å være lønnsomme :)


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.