Ta kontakt med leverandøren, og bestill en EL-sjekk hos en elektriker.
Vi hadde en sånn EL-sjekk her hjemme,(fra E-verket) og han sjekket og målte absolutt alt. Veldig betryggende.
Vi hadde det en gang, kombinert med at vi trodde det var noe feil med varmtvannstanken. Det viste seg at det ikke var varmtvannstanken, derimot var det brudd på et rør fra varmtvannstanken og inn på badet (under gulvet). Heldigvis var dette i 1. etasje, så vannet forsvant bare rett ned i bakken og lagde ikke noen vannskader. Vi fikk dekket både skaden og det ekstra strømforbruket på forsikringen.
Først bør dere vel sjekke om feilen ligger i elekstrisk utstyr hos dere, og da er vel en elektriker det som trengs. Finner man ikke noe der, så er det vel leverandøren som må inn, for å sjekke om det ligger feil utenfor huset som påvirker dere.
Personlig ville jeg slått av absolutt alt i hytten, trekt ut alle ledninger og sett om den slutter å snurre/telle. Så ville jeg satt ledninger inn igjen uten å slå på og sett hva som utløste problemet. Om jeg ikke hadde funnet det ut ville jeg ringt BKK.