I dag fikk vi en regning fra Canal Digital. Fire ekstra kanaler ut året. Vi har ikke bestilt de, altså.
(Hallo- vi får ikke sett stort på de kanalene vi har!)
Jeg har og opplevd å få mail fra Onecall som ønsket meg velkommen som ny kunde, men uten faktura. Jeg skrev mail og ringte, men uten at det hjalp. Noen dager seinere får jeg melding fra Tele2 om dato for bytte av operatør.
DA ble jeg skikkelig irritert. Og på andre forsøk ordnet det seg.
Men jeg fikk ingen forklaring på hvordan det kunne skje. Når jeg tenker meg om husker jeg at jeg fikk en telefon fra en selger som ville selge meg Onecall, en samtale som ble avsluttet i løpet av sekunder siden jeg ikke ville bytte. Jeg husker fra mine (forferdelige) dager som telefonselger at mange spekulerte i å skrive salg selv om det ikke var salg. Grunnen var at man uansett fikk provisjonen på neste lønning, mens ev. returer ble trukket 6mnd etterpå. I tillegg betalte de fleste selv om de ikke hadde bestilt!:rolleyes:
Aner ikke om det har skjedd med deg men det er jo mulig. Uansett irriterende å måtte bruke tid på sånt.:nemlig:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.