I forbindelse med superomstillingssalget på SWEETLITTLEMONKEY.COM brente jeg av nesten en tusenlapp for to måneder siden. Pengene er trukket fra min konto, men har ikke fått varene mine! Ikke er eieren å få tak i på mail, mobilsvar eller via SMS (som hun oppfordrer til på nettsiden). Der ligger det forresten en beklagelse på eventuelle forsinkelser, men nå er tålmodigheten min oppbrukt! Dette er tjuveri :realmad:
Noen som har fått/ikke fått varene sine ifbm dette salget???
Jeg har bestilt derfra tidligere, og hadde problemer med at mail fra dem endte i spamfolderen (jeg tipper det skyldes firmanavnet). Kan være greit å se etter om det ligger noen svar der.
Mitt inntrykk er også at hun er veldig seriøs. Når det står så tydelig at de har vanskeligheter med å besvare henvendelser av helsemessige årsaker, ville jeg nok håpet og trodd at det ordner seg når de får hodet over vann igjen. Men klart, to måneder var veldig lenge...
Takker for medfølelse HH og Emma! Er så lei av å være SNILL kunde.
Ved det tidspunktet jeg handlet lå det ingen beskjed inne i nettbutikken om at det kunne bli forsinkelser. Da beskjeden (som tydeligvis ble gitt på tettinntil.no FØR salget begynte) dukket opp i nettbutikken belaget jeg meg på noe venting. Uansett: dette er ikke SERIØS behandling av en kunde som har betalt for varene sine for to måneder siden!
Skjønner veldig godt at du er irritert, 2 måneder skal man ikke måtte vente, uansett grunn! Er det så ille at man ikke kan besvare mail, sjekke ordrer osv.....bør man heller ikke ha salg! :mad:. To måneder er forferdelig lenge å gå å vente på varer når man allerede har betalt for varene....