Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Flere som lot seg lure av salget på sweetlittlemonkey.com?

#1

Lille persille sa for siden:

I forbindelse med superomstillingssalget på SWEETLITTLEMONKEY.COM brente jeg av nesten en tusenlapp for to måneder siden. Pengene er trukket fra min konto, men har ikke fått varene mine! Ikke er eieren å få tak i på mail, mobilsvar eller via SMS (som hun oppfordrer til på nettsiden). Der ligger det forresten en beklagelse på eventuelle forsinkelser, men nå er tålmodigheten min oppbrukt! Dette er tjuveri :realmad:
Noen som har fått/ikke fått varene sine ifbm dette salget???


#2

Daisy sa for siden:

Hmmm.

HUn er en aktiv bruker på www.tettinntil.no der hun har eget underforum for bedriften sin.


#3

Lille persille sa for siden:

Og jeg som trodde JEG var sint? GO FOR IT MinaX :kjevle:


#4

~TM~ sa for siden:

Det synes jeg er rart. Jeg har handlet der før og det har aldri vært noe tull.


#5

Lille persille sa for siden:

Har bestilt derfra en gang før, ingen problemer med den ordren, i motsetning til NÅ!


#6

Lille persille sa for siden:

"Hun er en aktiv bruker på www.tettinntil.no der hun har eget underforum for bedriften sin"

Der ligger det meldinger fra flere ventende og misfornøyde kunder ja...


#7

torsk sa for siden:

Jeg har bestilt derfra tidligere, og hadde problemer med at mail fra dem endte i spamfolderen (jeg tipper det skyldes firmanavnet). Kan være greit å se etter om det ligger noen svar der.


#8

Daisy sa for siden:

Jeg tror nok ikke det er store problemer her altså, jeg har alltid oppfattet det som en seriøs bedrift!


#9

Canisa sa for siden:

De er jurister begge to, så jeg tror de driver seriøst. :nikker:


#10

Lille persille sa for siden:

torsk: takk for tipset, men ser over Spam-folderen hver dag :ryddig:


#11

*HH* sa for siden:

Jeg trodde det var av helsemessige årsaker at vareleveringen ut fra Sweetlittle Monkey tok tid jeg. Mulig jeg har misforstått altså.



#13

Kneazle sa for siden:

Mitt inntrykk er også at hun er veldig seriøs. Når det står så tydelig at de har vanskeligheter med å besvare henvendelser av helsemessige årsaker, ville jeg nok håpet og trodd at det ordner seg når de får hodet over vann igjen. Men klart, to måneder var veldig lenge...


#14

Lille persille sa for siden:

Takker for medfølelse HH og Emma! Er så lei av å være SNILL kunde.

Ved det tidspunktet jeg handlet lå det ingen beskjed inne i nettbutikken om at det kunne bli forsinkelser. Da beskjeden (som tydeligvis ble gitt på tettinntil.no FØR salget begynte) dukket opp i nettbutikken belaget jeg meg på noe venting. Uansett: dette er ikke SERIØS behandling av en kunde som har betalt for varene sine for to måneder siden!


#15

*HH* sa for siden:

Kanskje du skal prøve å nå henne gjennom TI? Ser brukeren hennes var pålogget der senest i går.


#16

Daisy sa for siden:

Det er jeg helt enig med deg i. Tanken min er bare at jeg tenker dette ordner seg til slutt, at du får igjen penger eller varer.


#17

Liljekonvall sa for siden:

Skjønner veldig godt at du er irritert, 2 måneder skal man ikke måtte vente, uansett grunn! Er det så ille at man ikke kan besvare mail, sjekke ordrer osv.....bør man heller ikke ha salg! :mad:. To måneder er forferdelig lenge å gå å vente på varer når man allerede har betalt for varene....


#18

annemede sa for siden:

OM du har betalt med VISA eller Mastercard så er det vel en garanti i de kortene?


#19

Anneliane sa for siden:

Fått noko meir tilbakemelding?


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.