Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Ateljé Margareta

#1

Niobe sa for siden:

Jeg bestilte en broderipakke med juleduk fra Ateljé Margareta i september. Da den kom satte jeg min mor i gang med å brodere. I midten av november er duken nesten ferdig, men det er alt for lite av den siste trådfargen!

Jeg sender dem en mail, for får til svar at de har gitt beskjed til produsenten. En drøy uke senere får jeg faktiske en konvolutt med broderitråd i fra Ungarn, men det er feil tråd og feil farge. Selv om jeg var veldig spesifikk da jeg meldte fra om mangelen.

Sendte ny mail til Ateljé Margareta 24. november, og har ikke hørt noe siden. :mad:

Min mor har fartet land og strand med duken for å se om hun kan finne lik tråd, men det lar seg ikke gjøre. Slik det er nå blir den ikke ferdig! Burde jeg ha krav på kompensasjon? Duken blir jo ikke akkruat klar til jul, og det var jo litt av vitsen. Broderipakken er jo ubrukelig når det mangler så mye tråd i en farge! :mad: :rolleyes:


#2

Left sa for siden:

De har jo levert en ufullstendig vare, så jeg ville definitivt ha krevet kompensasjon! Fytte så dårlig!!
Og kanskje all den jobben til ingen nytte! :mad:


#3

Dali sa for siden:

Hvilken farge er det? Jeg har en god del rester igjen etter en julekalender jeg har brodert. Kanskje noen av de kan passe? Kjøpte kalenderen for 3 år siden, så det kan jo være et håp?


#4

Maggie74 sa for siden:

Har du fått tak i garnet eller hørt mer fra dem?


#5

Niobe sa for siden:

Ja, jeg har endelig fått resten av garnet! Etter en litt krass telefon, så kom det en konvolutt fra østlandet et sted. Og denne gangen var det rett type! :D



#7

Maggie74 sa for siden:

Så bra!!

Selv har jeg liksom bare god erfaring derfra...


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.