at jeg har kjøpt en barnevogn, som nå har vært inne til reperasjon 3 ganger for samme feil. Nå er delen IGJEN knekt, for 4 gang å nå vil jeg heve kjøpet og ha pengene igjen. Men er ikke noe flink å finne sånne ting, noen som er en engel å hjelper meg å finne loven så jeg har noe å ta med meg i butikken i morra?
Nå har jeg ikke vært i kontakt med dem ennå, men vil bare ha alt klart så jeg slipper noe mer om og men, jeg er lei nå.
Ja, jeg har en teutonia s3 spirit, som jeg egentlig har vært veldig veldig fornøyd med. Plutselig her for en stund tilbake så var det ene leddet på vogna knekt så vogna er skeiv. Kom inn å han reparerte mens jeg venta, et par dager etter igjen så er vogna skev på nytt, drar ned å får den reparert på nytt, så et par dager etter det igjen så er den knekt NOK en gang jeg leverer da inn å da vil de at han faste repersjonsmannen de har skal se på den og han er der inne en gang i uka så jeg får en lånevogn. Henta vogna på torsdag og nå er den knekt for 4 gang så nå gidder jeg ikek mer men skal heve kjøpet.
Jøsses. Har S3 selv, og har heldigvis ikke opplevd noe lignende. Det burde jo være innlysende at du får heve kjøpet. Håper selger også ser sånn på det.
De som jobber i butikken er sikkert klar over loven, men later ofte som de ikke er klar over det. De kommer sikkert til å t ainn vogna, prate med sjefen eller kjedesjef og kanskje forbrukerrådet, men de bør gi seg kjapt og gi deg tilbake pengene.
Lykke til.
Ja ikke sant, å nå titta jeg på vogna igjen, å da så den ikke skev ut igjen,kanskej den bare er skev til å begynne med når ungen sitter oppi. Sjekker ut i dagslys igjen i morra, skal uansett skrive ned loven og alt så jeg har det klart.
Vaska i går, orker ikke ta en møkkete vogn inn. Ser på det i morra på dagtid, rart at jeg så tydlig at den var skev når jeg sto og venta på banen å klarte ikke helt å se det her hjemme, men det kan være for at det ble for mørkt i gangen og at jeg ikke fikk gått langt nok vekk fra den.
Sikkert derfor han ga meg lånevogn uten å mukke nå sist da :mad:, skulle søren meg hatt heva kjøpet allerede da jeg :nemlig: for da var den jo inne for tredje gang
Jeg fikk beskjed om på forbrukerrådet, ang vaskemaskin, at om de må komme og reparere den for 3. gang, så kan en heve kjøpet. Ikke at en skal la de reparere den, og så gå istykker igjen.
Da fikk jeg hevet kjøpet, å kjøpte en tfk vogn derfra, sidn butikksjefen ikke begynte å krangle eller diskutere når jeg fortalte om at dette nå var 4 gangen at den igjen var skev. Først ville de gi meg nytt understell(plutselig etter fjerde gangen, men siden sitteplaten i på selve vogna også var skjev så ville jeg omgjøre hele kjøpet) så jeg fikk meg ny vogn og kjøpte en oerberwalla pose til 1300 på kjøpet, bare så synd jeg ikke fikk bytte ut posen å få den til en krone istedenfor hardbagen, men lurer på å selge den den er jo splitter ny så kan jo kanskje få litt for den?
Ja, jeg ble overrasket over hvor bra service jeg fikk tilslutt, men selvsagt måtte jo fortelle at jeg visste hva som var min rett før jeg fikk den da. Men uten noe diskusjon, gikk så lett som bare det :) :riktig:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.