Totalt forskjellig farge. Den blasseste er tydelig brukt mye (trolig utstillingsmodell?), og har et par flekker foran på skoen (ikke så tydelige på bildet). Ser de ikke på skoene før de pakker de, eller?
Kjipt. Du får sikkert pengene igjen, men det spørs jo om de klarer å finne et annet par i samme størrelse, når de er kjøpt på salg. Og de var utrolig fine! :hjerter:
Jeg skal ha pengene igjen, inkludert porto for tilbakesending. :nemlig: Det at de sender fra seg noe som dette, gjør at jeg ikke kommer til å handle fra de igjen.
Jeg bestilte Hunter gummistøvler derfra, og da klarte de å sende en støvel i 38 og en i 39!
Og når jeg ville bytte dem så de at de ikke hadde flere igjen! :eek:
Det gikk greit til slutt, men det tok noen uker før jeg hadde de støvlene jeg hadde ønska meg så lenge ...
(Jeg betalte ikke porto selv)
Så kjipt da.
Jeg har derimot alltid vært veldig fornøyd med service og sko derfra, både jeg og mannen. Vi har handlet endel der begge to i mange år, vi liker den butikken.
Jeg skjønner at det litt kjipt å få sko med to forskjellige farger, men allikevel. Aldri handle defra igjen, fordi du har vært uheldig engang. Det er vel å overreagere, eller?
Ja, det er litt kjipt og skaffer meg masse merarbeid. Det er da fullstendig opp til meg hvordan jeg vil reagere på noe sånt og jeg sier ikke at jeg oppfordrer alle til å gjøre det samme. Jeg mener nettbutikken da, for jeg synes det tyder på at de har dårlige rutiner. Butikken på Majorstua kommer jeg nok sikkert til å handle på igjen.
Så kjedelig og så irriterende. Skoene er veldig lekre, men ikke når det er to forskjellige farger. Send bilde, og be dem sende deg et par nye, og refundere portoen hvis de vil ha disse i retur.
Jeg har handlet derfra masse ganger over flere år og er strålende fornøyd med servicen. I høst kjøpte jeg støvletter, der den ene var så trang at foten ikke gikk ned i. Sendte tilbake og penger for portoen kom rimelig kjapt inn på kontoen, samt nye sko.
Eh, nei? Hvorfor i all verden kaller du det å overreagere? Når det er så mye annet bra å ta av ville jeg aldri kastet bort verken tid, penger eller energi på å handle fra en nettbutikk som ikke kvalitetsjekker det de sender ut til kundene sine.
Jeg syns ikke det tar så lang tid å sende tilbake et skopar som har fått feil farge. Så, ja, jeg syns det er å overreagere når man sier at man aldri vil handle i den butikken igjen. Det er menneskelig å feile. Det har sikkert vært hektisk i disse salgstider, og da har det vel gått litt fort for en stakkars ansatt. :snill:
Hvis dette hadde vært et vanlig problem for denne butikken, så hadde jeg skjønt HI. Og, det kan jo hende. Jeg har ikke handlet så mye derfra, så det tør jeg ikke å si noe om.
Litt tid tar det. Tur til postkontoret, følge med om pengene kommer inn på konto, jeg bør vel ringe og si fra. Dessuten, jeg har da virkelig ikke noen plikt til å gi de en sjanse til? Jeg gjør det ikke for å straffe de, jeg gjør det fordi jeg synes dette var unødvendig og irriterende, og kjøper heller sko andre steder.
Utrolig kjipt!Håper det ordner seg rimelig raskt.Du kan ikke sjekke i butikken på Majorstua om de kan hjelpe deg,om det er en kjede dette?Kanskje du kan bytte skoene der viss de er veldig greie?
Det er ikke feil farge, de er i forskjellige farger. Ganske vesentlig forskjell, spør du meg. Jeg synes det er elendig kundeservice, og ser ikke helt poenget med å "vende andre kinnet til" når man liksågodt kan velge en annen nettbutikk man er fornøyd med og kan stole på.
Man gjør en feil, og da er det elendig kundeservice? Man må kanskje ta en telefon for å høre hvordan de vil løse problemet før man kritiserer dem så voldsomt.
Ja, det er jo en feil, men en feil man ikke unngår å legge merke til ved å se på produktet man sender fra seg. Jeg har hvert fall en toleransegrense når det gjelder nettbutikker, og hadde til og med sluttet å bruke en nettbutikk som bruker over én uke på leveringstid. Hvorfor? Ikke fordi det ikke er menneskelig å feile, for det er det jo, men fordi jeg trenger det ikke, jeg har flere å ta av.
Så dumt, MinaX. Jeg har bestilt derfra to ganger, og vært kjempefornøyd hver gang. Men jeg ser for meg at jeg hadde reagert på samme måte som deg; Kjøpt andre steder fra heretter.
Tipper de har hatt litt mye å gjøre, siden de har salg. Men utrolig kjipt, ja.
Jeg har også fått med meg sko av forskjellig størrelse når jeg har handlet i en vanlig skobutikk, utrolig at det går an, men det gjør det altså.
Jeg har handlet to ganger på Lille Vinkels nettbutikk, den ene gangen var jeg strålende fornøyd, og den andre gangen ligger fortsatt på postkontoret og venter på meg, siden jeg er for syk til å dra innom å hente. Men nå er jeg selvsagt spent på hva det er som venter meg der... :noia:
Nei fy altså! Sånt skal ikke gå an :nope:
Mine like sko fra Lille Vinkel, (kjøpt på full pris) kom raskt og jeg er veldig fornøyd med dem.
Og ikke minst - de er samme farge!
Det var virkelig utrolig dårlig. De kan overhodet ikke ha kikket på hva de pakket ned, det er egentlig ganske godt gjort. Jeg hadde heller ikke gitt dem en ny sjanse, hvis ikke de kompenserte for det på en overordentlig bra måte.
Disse skoene kommer i to farger; brun og lilla. Så dette var ikke en tabbe på den måte at de har tatt to liknende farger og mikset et par. Den ene skoen jeg fikk var helt ny og fin, den andre var blass, slitt og med flekker. Når de selger en utstillingsmodell kan de godt ta en ekstra kikk, synes jeg. :rolleyes:
Veldig dårlig service, håper de legger flate og ordner opp. Jeg bestilte akkurat også derfra, men de er for trange over vristen. Lurer nå på å bytte i en annen modell, evt høre med dem om det er lurt å prøve å blokke dem ut, men vi høre med dem først. Håper jeg får god service når jeg skal spørre om det.
Jeg har handlet derfra flere ganger og alltid vært fornøyd. Jeg er sikker på at de legger seg flate.
Jeg hadde en litt kjedelig historie med dem nå etter nyttår. Bestilte et par støvletter på salg og fikk bekreftelse på at de var sendt. Hadde planlagt å bruke de sist helg og stanset jakten i andre skoforretninger. Noen dager senere fikk jeg vite at de dessverre var utsolgt. Det var en misforståelse. Det ble beklaget veldig og jeg fikk plaster på såret. 50% på en vare til full pris og ytterligere 20% på en vare til salgspris. Det synes jeg var et godt plaster! :riktig:
At støvlettene dukket opp noen dager senere, er en annen historie ;).
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.