Jeg har mobil abonnement hos Tele2. Sim-kortet mitt har tydeligvis blitt utslitt for den har lenge nå slått seg av og på og lever sitt eget liv.
Ringte kundeservice her om dagen og vi ble enige om at de skulle sende meg nytt kort. Hun jeg snakket med sa jeg kunne hente det i en av deres forhandlere da ville jeg få det med en gang. Jeg sa at det var ikke så farlig og at de kunne sende det i posten.
Så viser det seg nå da at når de gjør det på den måten så stenger de da mitt gamle sim-kort som jeg fortsatt bruker FØR jeg har mottatt det nye. :gaah: Det går bare ikke an. Og jeg er så forbanna.
Sa rett ut til mannen på kundeservice at de kan jo ikke gjøre det? Skal jeg da gå flere dager uten mobil? Utrolig dårlig service.
Til meg sa det at jeg bare skulle dra til en forhandler for tele2 f.eks lefdal,elkjøp etc. Og få nytt sim-kort og betale for det. Og så få det refundert fra de. Som sagt så gjort, og de satte inn pengene med en gang. De sa også at det kunne sende meg ett nytt og at det gamle da ville bli stengt med en gang, men det ønsket jeg ikke. Derfor anbefalte de meg å dra til forhandler. Dumt om de ikke informerte deg om at det ble stengt da.
Du har tydeligvis kommet til en på kundeservice som ikke var helt oppegående. Jeg har opplevd akkurat det samme som Capri skriver. Er veldig fornøyd med kunderservicen til Tele2!
Jeg må også si meg veldig fornøyd med Tele2s kundeservice.
Jeg er en av dem som sikkert ringer dem oftest fordi jeg må sperre telefonen min, fordi den har falt i do, fordi simkortet på merkelig vis ligger i skålen med syltetøy og slike vanlige saker. :flau:
Du var nok bare uheldig tror jeg.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.