Vogna vår har nemlig vært der i over 3 uker, for noe jeg ble forespeilet var en liten operasjon. :rolleyes:
Ringte her om dagen, og hun kunne fortelle at det stod at vognen var under reparasjon, og at de var såå flinke til å ringe når den var ferdig. Også spurte hun flere ganger om jeg trengte lånevogn (bekymringsfullt?), men det vil jeg jo ikke ha!
Når kan jeg dra opp dit å klaske i disken med forbrukerkjøpsloven og få erstatning for dette?
Tenkte jeg det ikke. Det bunadstrollet er jammen frekt.
Ja, jeg skal ringe de i løpet av uken. Jeg ble så forfjamsa sist at jeg ikke rakk å spørre hvor lang tid det tok. Stort sett svarer de; "det kan ikke jeg svare på. Det vet ikke jeg, blablabla." Kokosbolle: "Jamen hva VET du da?" :høyt blodtrykk:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.