Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Nespresso-problemer

#1

Majsa sa for siden:

Mannen ble 40 i dag, og han fikk en Nespresso Essenza D90 av meg (og spaopphold :glis: ). Da jeg skulle kjøre vannet gjennom den i sta kom det ikke vann fra tuten, men fra et eller annet sted, slik at det rant utover hele benken.

Vær så snill å si at jeg gjør noe feil, så jeg slipper å dra tilbake med den? Jeg fulgte selvsagt bruksanvisningen til punkt og prikke, og det skulle jo ikke være så vanskelig, skjønner ikke helt hva som kan gjøres feil. Har sjekket at vannbeholderen står som den skal. Hjelp!

Det er denne:


#2

torsk sa for siden:

Vi har denne på jobb, og det skal være temmelig rett fram, ja. Tyter det ut like mye vann når du kjører den uten noen kaffekapsel i?


#3

Majsa sa for siden:

Jeg har bare prøvd uten kapsel. Man skal jo kjøre vannet gjennom en gang før man bruker den første gang. Har til og med prøvd med spaken opp.


#4

LaLuna sa for siden:

Jeg var ute for nøyaktig det samme da jeg kjøpte min, Majsa. Det er en fabrikasjonsfeil.
Jeg gadd ikke dra tilbake til butikken, så jeg ringte Nespresso, og de beklaget veldig. Men serviceminded var de i alle fall!
Jeg fikk ny maskin i posten og en retur-klistrelapp til å sette på den gamle esken for å sende den tilbake uten kostnader.
Litt kaffe fikk jeg også, som plaster på såret.

Kjedelig med feilvare, I know. Men de ordner i alle fall opp.


#5

Inagh sa for siden:

Ha'kke den ringeste ide, men gratulerer til mannen din!


#6

Majsa sa for siden:

Æsjbæsj. Storosenteret er heldigvis åpent til 21.


#7

Trollet sa for siden:

Jeg hadde heller ringt hadde jeg vært deg altså! :nemlig:
Det er superbra service på kundeservicen der. Og de er kjappe på å levere!


#8

Majsa sa for siden:

Det var visst det jeg skulle gjort, ja. På Elkjøp sa de akkurat som dere, og at de kunne gjøre det for meg, men da tar det selvsagt lengre tid. Så nå sender jeg en mail, og håper det går kjapt.


#9

mosol sa for siden:

Lykke til med Nespresso kundeservice. Jeg :hjerter: dem bittelitt. På mystisk vis er den ene vispen til aeroccinoen vår blitt borte. Jeg sendte Nespresso en mail og spurte om det var mulig å kjøpe dem løse. Hyggelig svar kom i løpet av et par timer, og to nye visper lå i posten til meg to dager etter - kostnadsfritt.


#10

emma-li sa for siden:

slik var det med vår også. 2 maskiner var ødelagte. skikkelig flaks hehe.
men vi fikk super service på kitcn, der vi kjøpte den. og fikk masse gratis kaffe også :nikker:


#11

Majsa sa for siden:

Vi ringte dem forrige torsdag, gjorde avtale på fredag og mottok ny maskin på døra i går. :riktig:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.