Mannen ble 40 i dag, og han fikk en Nespresso Essenza D90 av meg (og spaopphold :glis: ). Da jeg skulle kjøre vannet gjennom den i sta kom det ikke vann fra tuten, men fra et eller annet sted, slik at det rant utover hele benken.
Vær så snill å si at jeg gjør noe feil, så jeg slipper å dra tilbake med den? Jeg fulgte selvsagt bruksanvisningen til punkt og prikke, og det skulle jo ikke være så vanskelig, skjønner ikke helt hva som kan gjøres feil. Har sjekket at vannbeholderen står som den skal. Hjelp!
Jeg var ute for nøyaktig det samme da jeg kjøpte min, Majsa. Det er en fabrikasjonsfeil.
Jeg gadd ikke dra tilbake til butikken, så jeg ringte Nespresso, og de beklaget veldig. Men serviceminded var de i alle fall!
Jeg fikk ny maskin i posten og en retur-klistrelapp til å sette på den gamle esken for å sende den tilbake uten kostnader.
Litt kaffe fikk jeg også, som plaster på såret.
Kjedelig med feilvare, I know. Men de ordner i alle fall opp.
Det var visst det jeg skulle gjort, ja. På Elkjøp sa de akkurat som dere, og at de kunne gjøre det for meg, men da tar det selvsagt lengre tid. Så nå sender jeg en mail, og håper det går kjapt.
Lykke til med Nespresso kundeservice. Jeg :hjerter: dem bittelitt. På mystisk vis er den ene vispen til aeroccinoen vår blitt borte. Jeg sendte Nespresso en mail og spurte om det var mulig å kjøpe dem løse. Hyggelig svar kom i løpet av et par timer, og to nye visper lå i posten til meg to dager etter - kostnadsfritt.
slik var det med vår også. 2 maskiner var ødelagte. skikkelig flaks hehe.
men vi fikk super service på kitcn, der vi kjøpte den. og fikk masse gratis kaffe også :nikker: