Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Positiv erfaring: Reklamasjon på Troll Classic!

#1

Daisy sa for siden:

Kjøpte en dress til storebror på salg fra en dansk nettbutikk i januar i fjor.
Tok den i bruk i høst og den har vært super frem til forrige fredag. Vanntett, ingen rifter, ser stort sett like ny ut.
Forrige fredag kom den hjem fra barnehagen i sørgelig stand. Sømmen var revnet i midten på rumpen.

Jeg sendte mail til nettbutikken og Troll sentralt. Jeg har enda ikke hørt noe fra nettbutikken.

Troll svarte etter en dag. "sånn skal det ikke være, hviken dress, farge og str har du"
Jeg svarte på dette og fikk som svar at de ikke har den fargen jeg kjøpte men jeg kan velge mellom blå og rød.
Nå er det en dress på vei til oss! De har ikke krevd kvittering eller noe fra meg. Ikke har de sett dressen heller.

Dette kaller jeg ekstremt god service!!


#2

Left sa for siden:

Det er sånn det skal være. Opplevde akkurat det samme fra Mikk-line. Fikk ny dress uten spørsmål. Dvs, jeg måtte sende inn den gamle, men det var jo helt greit det.


#3

Noras mamma sa for siden:

Det var god service :) Så bra at du får ny dress.


#4

gullet sa for siden:

Så flott!


#5

ponna sa for siden:

Hei, jeg hadde akkurat samme erfaring som deg denne uken. Dressen revnet i skrittet(i sømmen).
Hvor finner man mailadresse sentralt?


#6

Bomull sa for siden:

Ja, det får´n si var meget bra og riktig service!!!


#7

Nin sa for siden:

Jeg sendte mail ang vår dress og fikk samme svar som deg dagen derpå.
Svarte så på mailen med hvem størrelse vi har på dressen, gjorde det på morgenen i går. Men har ikke fått noen tilbakemelding ennå.


#8

Daisy sa for siden:

Jeg fikk mail i går om at den kom i posten, og hentelapp i dag.

Ponna; jeg googlet troll classic og fant hjemmesiden og der var det mailadresse!


#9

ponna sa for siden:

Jeg finner bare denne adressen: [email][email protected][/email] og derfra får jeg ikke svar på mailen jeg sendte.



#11

Nin sa for siden:

Fått svar fra Troll i dag, de sender oss en ny dress.
Super service. :nikker:


#12

ponna sa for siden:

Jeg fikk også mail fra troll i dag, og får ny dress i posten:)
Mange henvendelser til Kirsten for tiden skjønner jeg...


#13

Inagh sa for siden:

Flott service! :riktig:



#15

Nin sa for siden:

:mad:
Jeg kommer tilbake med bilder. Nå er jeg sur, og sint og ikke minst skuffet.


#16

Rabarbra sa for siden:

Skulle du ikke få ny dress i posten da? :confused:


#17

Nin sa for siden:

Jo. Ny dress er ankommet i dag. Skal hente den i morgen. MEN, innlegg kommer under her.


#18

Camomilla sa for siden:

Wow, for en service :ja:
Knallbra.


#19

Nin sa for siden:

Her er den nye todelte dressen vår fra Troll.
Brukt to ganger ute. Vasket i maskin i går. Nøyaktig etter vaskeanvisning,
40 grader finvask, kortprogram, med milo, null skyllemiddel.
Er den ikke fin? :rolleyes:

Nå har i alle fall Troll mistet stjerne si i boka mi.


#20

Filifjonka sa for siden:

Er det foret som har gått opp i sømmen? Det må jo være dårlig sydd i så fall, alt for lite sømrom?


#21

Nin sa for siden:

Ja, det er foret, og det er i sømmen. Det har rett og slett sklidd fra hverandre. :mad:


#22

ponna sa for siden:

Herlighet, hvordan er det mulig? Jeg synes det har vært utrolig mange reklamasjonsaker på Troll i det siste.
Jeg har enda ikke mottatt ny dress, regner med det er påsken som har forsinket prosessen. Det er uansett litt irriterende at vi nå har gått våren i møte uten vårdress.
Her er bilder fra dressen vår:


#23

Daisy sa for siden:

Når vi først deler bilder kan dere få se min og

Virker som de har vært uheldig med tråden sin eller noe sånt?


#24

Nin sa for siden:

Kanskje vi kan få flere bilder inn her, og sende linken til Troll?


#25

Nessie sa for siden:

Troll har blitt trådløs.. :nemlig:

:sorry:


#26

ponna sa for siden:

Regner med troll er informert om problemet? Siden de aller fleste sender mail til Kirsten?


#27

Nin sa for siden:

Så klart de er informert.
Det jeg synes er så rart er at folk får nye dresser som heller ikke holder mål.
Troll skriver:
Vi overlater ingenting til tilfeldighetene og tester alltid nye produkter før vi introduserer dem i markedet. Våre stoffer testes regelmessig ved testlaboratorier for slitestyrke og vanntetthet, samt for å påse at ingen giftstoffer benyttes i våre produkter.

Vi får hele tiden tips og råd fra brukere av Troll Collection og dette setter vi stor pris på. Det er kun på denne måten vi kan gjøre produktene enda bedre!
Jeg ønsker alle barn en varm og trivelig opplevelse med Troll Collection!

Jeg vil tro at jo flere tilbakemeldinger de får, jo mere aktuellt vil det bli å få rettet opp grunnen til disse feilene på produktene.


#28

ponna sa for siden:

Ja, det har du rett i;)


#29

Daisy sa for siden:

Men alle vi som har lagt inn bilder her har vel også sendt mail til Troll om det. Ser vel egentlig ingen grunn til å opplyse de om denne tråden i tillegg, så lenge de er reklamasjonsvennlige om dere skjønner? De gjør sitt beste, har vel vært uheldig med kolleksjonen/produksjonen dette året.

:fortsattveldigfornøyd:


#30

Nin sa for siden:

Jada, du har helt rett.
Det er bare jeg som er litt ekstra amper i dag på grunn av at den nye jakken heller ikke holdt mål. Og så skal jeg ha mensen i helga.


#31

Rabarbra sa for siden:

:fnis:Måtte le litt da jeg så det som sto i liten skrift

:blomst: til deg.

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe Troll eller Reima jeg og gutten gåt i fjorårets litt knappe vårdress til mor får bestemt seg :sparke:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.