Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Klager jeg, eller?

#1

Maz sa for siden:

Mazungen har en en ticket vårdress. Kjøpt utelukkende pga utseende. (lilla med råsa blomster).

Den er brukt en ukes tid, og etter et uhell på tur måtte den i vasken, da oppdaget jeg til min overaskelse at det var et lite hull. Ved ettersyn ser jeg at det er en trykknapp som har løsnet (den sitter fast i den andre delen).

Dette er kanskje en fillesak, eller er det noe jeg skal klage på. Vi får vel ikke ny dress for dette var den absolutt siste. Mazungen elsker den dressen og jeg er nesten fristet til å la det gå, men er man en maskjerring så er en det, eller?


#2

DollyDuck sa for siden:

Jeg hadde nok tatt dressen med til butikken og klaget på det ja. Siden de ikke kan gi deg ny dress får du kanskje en annen form for kompensasjon?


#3

Left sa for siden:

Du klager selvsagt. Dressen skal tåles å brukes uten at knappene faller ut.


#4

valborg sa for siden:

Jeg tenker at det er en reklamasjonssak. Den knappen som lagde hullet hadde kanskje en funksjon også? Sånn sett har dressen no to mangler, både et hull og en manglende knapp.


#5

Maz sa for siden:

Konklusjonen er altså at jeg er ikke veldig vanskelig og smålig om jeg klager på dette.


#6

DollyDuck sa for siden:

Riktig!


#7

Robyn sa for siden:

På ingen måte. Jeg hadde nok klaget jeg og.


#8

Maz sa for siden:

Konfliktavers som jeg er, sendte jeg en mail til butikken jeg. Så får jeg testet holdningen deres.


#9

Joika sa for siden:

Høres ut som en fabrikasjonsfeil. Bør være smal sak å klage på dette. De vil kanskje ikke gi den ny, men heller reparere den. Såfall ville jeg heller sagt ja til å få den til redusert pris. Syntes også egentlig at du kan kreve ny, om det er det du ønsker.


#10

Nin sa for siden:

Samme med knappen i ei ny HH jakke her.
Jeg har så klart tenkt å ta den med i butikken og reklamere. Det ska da ikke være sånn når man handler nytt.
Om jeg får ny eller de fikser jakka spiller ingen rolle for meg, men jeg akter ikke å godta at trykknappen er ødelagt i ei splitter ny jakke.


#11

Maz sa for siden:

Å kreve ny er ikke mulig når de er utsolgt også fra fabrikken. Det er jo lilla og råsa som gjelder ...


#12

Che sa for siden:

Jeg synes du godt kan klage - dressen er dyr, tross alt. Prisavslag eller reparasjon kan du iallefall kreve synes jeg.


#13

Maz sa for siden:

Nå fikk jeg jammen svar på mail.

Hei!

Ja, dette er lett å fikse.
Bare kom innom oss så skal vi sette inn en ny en. Det er gjort på noen minutter :9

Mvh. Anette
Bebito

Da er det jo bare å stikke innom, og helt uten å føle seg dum.

Takk for sparket bak som fikk meg til å sende mail
[font=Arial][/font]


#14

dolliemor sa for siden:

Så bra det ordnet seg. Vi har samme dress, bare i rosa med røde blomster. Utrolig fornøyd og har heldigvis ikke oppdaget noe galt med den.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.