Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Babybutikk1 AS: dårlig erfaring!

#1

Ema sa for siden:

Jeg bestillte noe barneklær 17. februar hos Babybutikk1 AS. Beløpet er trukket ifra kontoen, men ingen pakke. Har ringt 3 ganger, men får bare til svar at det ikke er de som har ansvaret for nettbutikken.

Idag fikk jeg mob.nr til han som styrer nettbutikken(vanskelig mann å få tak i) han kom jo selvfølgelig med mange unnskyldninger som at de har vært så plaget med nettbutikken, feil i systemet bla, bla, bla....dessuten var ikke jeg registrert i systemet deres, varene jeg hadde bestillt var utsolgt og han påsto at beløpet ikke var trukket, fordi det måtte nemlig godkjennes av nettbutikken først. Også beklaget han at han ikke hadde gitt meg tilbakemld. før.

Hmm...merkelig at han visste alt dette siden jeg vistnok ikke er reg. hos dem :confused: .

Har ordrebekreftelsen og på nettbanken ser jeg jo at jeg har blitt trukket for dette beløpet.

Han skulle ringe meg tilbake når han hadde sjekket ut dette, men kan ikke si at jeg sitter med en god følelse. Beløpet er ikke større enn 400,-, men allikevel....

Noen som vet hva jeg bør gjøre nå?


#2

Isa sa for siden:

Har du kontoutskrift og ordrebekreftelse, så hadde jeg jo sendt det til mannen på mail og sagt at du vil ha pengene tilbake.

Du bor ikke i nærheten av Moss da? Butikken befinner seg på Rygge Storsenter, og det hadde kanskje hjulpet hvis du møtte opp personlig?

Håper det ordner seg! :)


#3

Ema sa for siden:

Nei, jeg bor ikke i nærheten engang :( . Det ordner seg sikkert, måtte bare få ut litt frustrasjon, det hjalp faktisk :) .


#4

Slettet bruker sa for siden:

Jeg tror du kan kontakte banken din og be dem stoppe overføringen når du ikke har mottatt varene. Mener det er noe garantigreier når man handler på nett med kort.


#5

Ema sa for siden:

Gjelder ikke bare det kredittkort? Men uansett så kan vel ikke den stoppes, da det er blitt trukket fra kontoen 17. februar. Eller?


#6

Noras mamma sa for siden:

Så utrolig frekt. Håper det ordner seg. Du kan jo true med å kontakte tv2 hjelper deg el forbrukerombudet. Lykke til.


#7

Ema sa for siden:

Han lovte å ringe i ettermiddag, men jeg hørte ikke noe mere i fra han, så da må jeg nok ta en telefon i morgen også. Synes det er utrolig ubehagelig :nemlig: .


#8

Ema sa for siden:

Har ikke hørt noe ifra han enda, så da må jeg nok bare ringe han tilbake...igjen :nemlig: .


#9

Slettet bruker sa for siden:

Jeg tror det bare gjelder kredittkort ja. Jeg bruker alltid det når jeg handler på nett.


#10

Millis sa for siden:

Bare fordi jeg lurer; er ikke eier av butikken samme som eier nettbutikken? Mannen min kjenner han og han skal i utgangspunktet ikke være kjeltring.. :sparke: Det kan jo forøvrig være endret..

Jeg har handlet i butikken flere ganger, men aldri nettbutikken.


#11

Ema sa for siden:

Nei, iflg. hun som svarte i butikken, så var det to forskjellige ting. Altså butikken hadde ikke noe med nettbutikken å gjøre.
Skal ikke påstå at han er en kjeltring, men jeg synes de bortforklaringene var merkelig og usanne. Det får meg ikke til å stole på fyren, for å si det slik.
Håper bare at det ordner seg!


#12

Ema sa for siden:

Jeg vet ikke om det var den daglige lederen jeg snakket med eller en vanlig ansatt, har pratet med ett par stykker. Hun ene beklaget på det sterkeste og sa at dette var uakseptabelt, men at hun ikke kunne gjøre noe med det i og med at det er to forskjellige butikker.


#13

Ema sa for siden:

Etter mye om og men, så ser det ut til å ordne seg. Fikk mail i går om at de kommer til å overføre meg tilbake beløpet :) .


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.