Han er veldig fornøyd, holde seg god og varm i all slags vær. Mykt og smidig regntøy med avtagbart ullfor.
Nylig fikk han en rift i setet. Etter å ha lett etter Tear-Aid lappetape i en rekke butikker uten å finne det (Alle «pleide å ha det inne», men ingen hadde …), sendte jeg en mail til Troll. Fikk beskjed om å sende inn buksen, og nå fikk jeg akkurat en mail om at ny bukse er på vei i posten. Det kaller jeg god kundeservice! :nikker:
Har også fått veldig god service fra Troll Company. Kjøpte to bodyer i vinter, men begge fikk hull etter første vask. Prøvde å sende inn klage til nettbutikken hvor jeg hadde kjøpt disse, men de ville ikke ta de inn fordi det hadde gått for lang tid fra de var kjøpt til jeg la merke til hullene (tok ikke i bruk bodyene før ca 2-3 mnd etter kjøpet).
Jeg sendte mail direkte til Troll, og de ba meg om å sende inn bodyene. I dag fikk jeg pakke i posten med nye, pluss en ekstra. Veldig fornøyd nå.:nikker:
Troll Company har skjønt det :riktig:. Dette får de fornøyde kunder av, og fornøyde kunder deler erfaringen mer enn gjerne :nikker:
Jeg har også fått byttet 2 vårdresser fra Troll etter at "reflekshalen" på dressen løsnet. Da dress nr 2 ble sendt inn, valgte jeg å få igjen Regntøy m/uttagbart ullfleecefòr (betalte mellomlegg selvsagt). Jeg klaget forøvrig til nettbutikken Kidsfashion, hvor jeg hadde kjøpt dressen, og har bare fått super service derfra. Men de har igjen kontaktet leverandør, og det har vært helt problemfritt :ja:.
Tror jeg bare har hørt gode historier om Troll.
Godt å vite at der er steder man vet man får god service om
det skulle skje noe.
Reima der i mot, de er sære.