Har inntrykk av at det er en seriøs nettbutikk, men har sendt henne mail 3 ganger når om noen klær men hun svarer ikke. Sist jeg handlet der slet jeg med det samme, samt at hun brukte 2 uker på å sende klærne.
Hun tok kontakt pr SMS 2 dager etter jeg bestillte om at de var tom for noen sokker jeg bestillte og det var jo supert, men etter det tok det altså 12 dager til før varene kom i posten. Synes det er litt useriøst jeg??
De må jo tape mye penger når de yter så dårlig service?
Enig i at det er useriøst å ikke svare på mail, men to ukers leveringstid syns jeg ikke er så ille. Den kan jo ofte være mye lenger i store nettbutikker.
Jeg handlet oss dem i midten av juni, og siden varene fortsatt ikke var kommet i midten av juli sendte jeg e-post og etterlyste varene. Beløpet var trukket av kredittkortet like etter kjøp. Det kom aldri svar på e-posten, men fikk pakke i posten i forrige uke. Men da manglet en av bodyene jeg bestilte, så sendte en ny e-post om det som jeg ikke har fått svar på.
Sendte første mail i god tid før ferien, er vel en god mnd siden nå. Ikke opplyses det om noe ferie heller.
Har samme opplevelsen som venla. synd, for butikken har godt utvalg og kunne vært en av mine favorittbutikker om servisen var bedre.
Jeg fikk en feillevering fra dem en gang, og det tok lang tid før hun svarte på mail. Men da jeg truet med forbrukerrådet, så fikk hun fart på seg. (Ca en time. :knegg: ) Har ikke hatt problemer verken før eller siden.