Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

For bestilling av mer enn 2 barn, vennligst kontakt vår Kundeservice

#1

Dragen sa for siden:

Jeg skal ikke bestille flere barn, jeg vil bare bestille ferien min på nett. :mumle:


#2

Snippa sa for siden:

Det var vel det jeg gjorde feil da mitt barn nr 3 ble nr 3 OG 4 :nemlig:


#3

Observatøren sa for siden:

:fnis:

Vel, hvis du er snill skal jeg fortelle deg hvordan vi fikk gjort om Jente 18 år til Jente 11 år og dermed 3500,- i reduksjon på billetten. Hilsen hun som bestiller til 4 barn. ;)


#4

Dragen sa for siden:

Jeg er veldig snill.


#5

Observatøren sa for siden:

Enkelt og greit - to bestillinger via det store internettet. Hver med 1 voksen og 2 barn. Når bestillingen er gjort, ringer man til kundeservice og ber om å få overført hver bestilling til det samme kundenummeret (billettnummeret). Det som tastes inn på nettet er Sannhet, og dermed ble en liten feilinnskriving svært gunstig.

Dersom saksbehandleren ikke er med på leken, legger man på og ringer opp igjen. Dette har i alle fall fungert svært godt med charterreiser. Og nei, det var ikke bevisst lureri da vi gjorde dette.

Vi oppdaget det på vei hjem, da purseren forsøkte å servere barnematen til C** 11 år, og på hennes plass fant C** 18 år. Vi hadde hele turen trodd at maten var til 1åringen på fanget. :sparke:


#6

Observatøren sa for siden:

Når jeg tenker meg om, sier det jo endel om sikkerhetskontrollen på flyplassen. At navnet på billetten stemmer blir jo sjekket. Men alder...


#7

mammami sa for siden:

Hvorfor kunne du ikke bare bestille til 2 voksne og 4 barn på en gang? Er ikke det lov?


#8

mammami sa for siden:

Hvor er reklamasjonskontoret for de snille barna jeg ønsket meg til jul? De jeg fikk var feilvare. :rolleyes:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.