Vi pusset opp badet vårt i september i fjor. Skikkelig totalrenovering med nye rør og hele pakka.
Tidligere i sommer oppdaget vi at vasken på badet hadde begynt å lekke, det var kun når vi hadde vannet på og da kom det vann i den nederste skuffen.
Vi dro på ferie og ringte Comfort rett etter vi kom hjem fra ferie. Så var han som hadde vært her på mandag og fikset dette og en annen ting. Den andre tingen er grei.
Så kommer regningen i posten i dag. Og for det første har han skrevet opp for 1 1/2 timers arbeid. Han var her maks 30 minutter. Og for det andre så er det vel ikke meningen at vi skal betale for arbeide han gjorde med å tette igjen røret som lakk? Det er da tross alt 5 års garanti på dette badet og vi har ikke gjort noe for at det skal lekke? :gruble:
Jepp, gjett hvem som ringte de så fort jeg hadde lest igjennom regningen. Dama jeg snakket med var tydeligvis veldig usikker og skrev først ned en beskjed til han som hadde vært der angående antall timer han hadde skrevet. Så ringte selve sjefsrørleggern der meg etterpå og han skal komme hit på fredag for å sjekke den andre tingen og da skal vi se på dette her samtidig regner jeg med.
Jeg nekter å betale for selve rørleggerarbeidet. :nemlig:
Fordelen ved å bruke små lokale firmaer er at de er veldig opptatt av ryktet sitt, og ikke finner på sånt tull. Jeg pusset opp for seks år siden. Ett år senere røk dimmerbryteren til lyset. De kom og byttet den øyeblikkelig, uten å sende regning. To år senere røk viften. Også den ble byttet gratis. Og da dusjslangen løsnet fra armaturet for et år siden, kom sjefen selv jammen med ny gratis da også.
Er det rart at jeg bruker samme firma til å bytte noen dører nå?
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.