En gang i høst - august/september tror jeg det var, bestilte jeg en fotobok fra Foto Knutsen, med bilder av Lillemann fra han ble født, og fram til høsten 06. Jeg har bestilt slikt album før, med godt resultat.
Fotoalbumet kom, det var veldig fint - men det gikk en lysstripe gjennom bildene på hvert ark, noe som selvsagt ødela inntrykket. Jeg leverte derfor albumet inn til butikken igjen, og fikk til svar at selvsagt skulle jeg få nytt album.
Vel - dette var i august/september - det har vart og rukket og rukket og vart - det har gått høst, og mer høst - det kom litt snø og forsvant igjen... Diverse turer til Foto Knutsen i Sandvika har resultert i en haug av mail, stadig surere fra deres side - til leverandøren i Nederland. Leverandøren har svart at de sendte albumet først i oktober... så svarte de, "nei, vi sendte det i november..." Vi har ennå ikke fått noe album tilbake.
For litt siden fikk jeg mail fra leverandøren direkte - de ber meg laste opp fila på nytt, da den fila de hadde var ødelagt...
Men hvem er det som har fått ny pc siden den fila ble sendt inn? Meg!
Hvem er det som ikke tok vare på fotoalbumfila på den gamle pc'n da han innstallerte min nye pc? Gubben!
Hvem sitter altså nå og ikke kan laste inn noe nytt fotoalbum fordi jeg ikke har det lenger? Meg!
Søren! Søren! Søren!
I morgen får jeg ringe Sandvika igjen og håpe de fremdeles har det originale albumet jeg fikk - det med lysstripa gjennom bildene... Det er tross alt bedre å ha et litt dårlig album enn ikke noe album...
Men jeg skal søren meg ha avslag i prisen - derom råder ingen tvil! :nemlig:
Og så sitter jeg her og er sur på meg selv fordi jeg nå laster opp ny programvare for å lage et nytt album...
For svigers fyller 60 år begge to i løpet av sommeren - og det blir perfekt gave for dem å få et fotoalbum med bilder av familien...
Og så er jeg altså sur på meg selv fordi jeg bruker Foto Knutsen etter alt dette tullet...
Men, det kan da ikke gå galt en gang til... det gikk jo bra med første albumet vi lagde...
Fysj og fy så irriterende! :mad: Du har min absolutte sympati! (Minner meg om noen julekort i desember dette her - dog ikke samme firma ;) )
[size=1][/size]
Jeg synes de skal tilby deg albumet gratis jeg - det er det minste de kan gjøre. Og er de smarte gjør de det.
Kjenner jeg hisser meg litt opp på dine vegne her nå:kjevle: .
Så utrolig kjedelig, og dårlig service av de.
Hvis kundene våre får feil på fremkalte bilder, eller uventet lang ventetid pleier jeg å slå av på pris eller gi de gratis.
Men det er vår butikk da. ;)
Jeg fikk ikke ringt dem i dag, for det har vært planleggingsdag i barnehagen og gutta har vært hjemme... Det har gått i 100 i hele dag. Satser på å ringe dem i morgen, eller kjøre innom Sandvikasenteret og prate med dem.
Minner meg nesten om egen historie hvor vi fikk datakræsj på PC med bilder fra både Telemarkskanalen og Portugalferie i sommer og som er brtevekk fordi jeg ikke hadde tatt back-up eller fått det lastet opp på fotosiden vår.
Jeg synes du hvertfall burde få en form for kompensasjon, fra enten Fotoknudsen eller leverandøren i Nederland. Håper de klarer å finne frem til det gamle fotoalbumet deres da.
Du må jo få den gratis!
Jeg ville tatt en telefon til forbrukerrådet jeg. Beskrevet tidsforløpet og det hele. Jeg har snakket med dem og fått god hjelp ift hva man kan kreve, kommer til å bruke dem oftere. Moren min sparte nettopp 1500 kroner på en telefon til dem.
Jeg har fått tilbake det originale albumet nå. Jeg fikk det for halv pris, og var igrunn fornøyd med det,
orket ikke mase mer med det. Det var viktigere for meg å ha albumet som sådan.
Men, nå har jeg lastet ned albumprogrammet til Elkjøp, som Dolly anbefalte, og det ser veldig bra ut...
Så det blir nok en konkurrent til Foto Knutsen som får jobben med å lage fotoalbum i 60-årsgave til svigers.