Sønnen min har bestilt og betalt en genser fra Rockshop.no. Han har flere venner som har kjøpt ting derfra og vært fornøyd, men nå har det gått seks uker og sønnen min har ikke mottatt noen genser. Ikke får han svar på mail heller. Jeg finner ikke bedriften på Gule Sider, så hva gjør jeg/vi?
Sender mail som inneholder ordet "Forbrukerombudet". :jupp: Da pleier de å få fart i sakene (generelt altså, ikke akkurat rockshop.no spesifikt). Eller er det Forbrukerrådet..?
Kan jeg sende dem følgende mail, eller en den for usaklig?
Min sønn har bestilt følgende vare hos dere:
[kopi av ordrebekreftelse på mail]
Han har enda ikke mottatt varen. Han har prøvd å kontakte dere via telefon og mail, men får ikke kontakt. Jeg ber om at dere gir tilbakemelding snarest, hvis ikke anser jeg dere som useriøse og jeg vil da koble inn Forbrukerrådet/Forbrukerombudet.