Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Hva gjør man når man ikke mottar varer man har betalt for?

#1

Divine sa for siden:

Sønnen min har bestilt og betalt en genser fra Rockshop.no. Han har flere venner som har kjøpt ting derfra og vært fornøyd, men nå har det gått seks uker og sønnen min har ikke mottatt noen genser. Ikke får han svar på mail heller. Jeg finner ikke bedriften på Gule Sider, så hva gjør jeg/vi?


#2

Salt sa for siden:

Sender mail som inneholder ordet "Forbrukerombudet". :jupp: Da pleier de å få fart i sakene (generelt altså, ikke akkurat rockshop.no spesifikt). Eller er det Forbrukerrådet..?



#4

Divine sa for siden:

Ah, takker. Den databasen visste jeg ikke om! :blomster:




#7

Veronal sa for siden:

Voilá. Det er det geniale med å betale med kort. Nesten som en liten forsikring. :jupp:


#8

Divine sa for siden:

Kan jeg sende dem følgende mail, eller en den for usaklig?

Min sønn har bestilt følgende vare hos dere:

[kopi av ordrebekreftelse på mail]

Han har enda ikke mottatt varen. Han har prøvd å kontakte dere via telefon og mail, men får ikke kontakt. Jeg ber om at dere gir tilbakemelding snarest, hvis ikke anser jeg dere som useriøse og jeg vil da koble inn Forbrukerrådet/Forbrukerombudet.

  • [mitt navn]

#9

Salt sa for siden:

Den hadde jeg glatt sendt! :jupp:



Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.