Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Det hjelper å klage til leverandør

#1

Left sa for siden:

Jeg kjøpte for en tid tilbake en pakke med ferdig oppskåret Synnøve Finden ekstra lett gulost i skiver.
Osten er kjempegod, men jeg bannet hver gang jeg skulle ha ost, for omtrent umulig å få skivene fra hverandre.

Sendte derfor en mail til SF og lurte på om de ikke kunne vurdere å begynne med mellomleggspapir, slik de har på brunosten i skiver.

Fikk ganske raskt to utbetalingslapper på 100,- hver seg - det ser jeg antakelig er feil, for skulle sikkert bare hatt en.

Så et par uker etterpå fikk jeg brev i posten, om at de hadde tatt klagen min til etteretning, og skulle begynne med skilleark :lykkelig:

Den osten er kjempegod, og med lite fett, så jeg ble glad ja.

Det nytter å klage :)


#2

Misteri sa for siden:

Flinke jente! Har også irritert meg grønn over den osten, men syns også den er veldig god så jeg sloss nå med de skivene jeg da. :knegg:

Godt å høre de gjør noe med det. :)


#3

Irma sa for siden:

Så bra!

Jeg har god erfaring med Tine på den fronten. Eller god og god. Jeg klaget på at Yoghurten "Vanilje mild og lett" stadig var vannete i konsistensen. Fikk en utbetalingsblankett, men så gikk det kort tid og yoghurten ble fjernet fra markedet. Den besteste yoghurten. :sukk:


#4

Maki sa for siden:

Jøss, så bra da. Godt å høre at klage hjelper.


#5

Ema sa for siden:

Så bra at du klagde, dette har irritert meg også! Ser frem til de nye pakningene. :riktig:


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.