Trulte sa for siden:
Jeg har absolutt ikke lyst å ringe, men ønsker å formulere en mailhenvendelse ang. feilaktige opplysninger i baderomsavdelingen som gjør at vi må ha en ekstra tur til Ikea, (over 3 timer en vei), samt også ekstra kostnader.
Vi så på baderomsmøbler, og fikk opplyst at det var bare utgaven i tre som kom med håndtak. Skulle vi ha hvit så måtte vi kjøpe håndtak utenom. Så vi kjøpte håndtak utenom selv om vi skulle så veldig gjerne hatt dem som fulgte med i tre utgaven.
Da vi kom hjem og hadde montert håndtak på åtte fronter, så så mannen plutselig at det faktisk lå hvite diskre håndtak som skulle monteres sammen med frontene!!
Så nå er det tre høyskap med håndtakene som fulgte med og resten med påmonterte stå håndtak som vi ble fortalt vi MÅTTE kjøpe utenom.
Jeg leter og leter på sidene deres, men finner kun hyperaktive Anna som ikke skjønner noe, og telefonnummer, samt vanlige spm og svar.
I tillegg når vi skulle få varene på døren så ble vi oppringt fra Ikea og avtalte tidspunkt. Jeg holdt meg i umiddelbar nærhet fra kl. 09-15, men ingen kom. Jeg ringte Ikea, og fikk beskjed om at de ikke visste noe men skulle sende mail til transport og de skulle ringe meg. Dagen etter kl. 16, var jeg ennå ikke blitt oppringt. Og slik holdt jeg på fire ganger. (Ventetid for at de skulle ringe meg tilbake var mellom 3-5 timer). Plutselig kom varene, uten at jeg var blitt oppringt! Heldigvis var jeg hjemme akkurat da.
Uff, gleder meg til Ikea kommer til sørlandet, så jeg kan møte opp personlig å snakke med dem ved mangler. For Ikea er jo genialt i utgangspunktet.
Noen her som har vært i mailkontakt med Ikea?