LilleT sa for siden:
Altså, hvis jeg klarer å komme uten av klørne på Telenor? :gaah:
Finnes det en leverandør som har lite tull og enkle løsninger?
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.
LilleT sa for siden:
Altså, hvis jeg klarer å komme uten av klørne på Telenor? :gaah:
Finnes det en leverandør som har lite tull og enkle løsninger?
LaBanga sa for siden:
Har kun brukt NetCom og Telenor selv, men på [url]www.telepriser.no[/url] får du oversikt over alle mobiloperatørene. Så kan du jo inn på sidene deres og se hva de tilbyr.
trøtt sa for siden:
Jeg har byttet til telenor nå og må si at jeg var mye mer fornøyd hos netcom.
LilleT sa for siden:
Takk.
På hvilken måte?
Anne C sa for siden:
Jeg gikk fra Netcom til Tele2 og har ikke angret på det. Regningene er mye lavere og jeg har ikke opplevd noe krøll med de.
Niobe sa for siden:
Jeg har OneCall og veldig lave mobilkostnader. Merkbar forskjell fra Telenor og Tele2, hvertfall.
Honda sa for siden:
Vi hadde telenor, flyttet over til netcom. Det fungerte bedre.Billigere og bedre service. Men så byttet vi til tele2. Hukser ikke helt hvorfor. Men nå har vi byttet tilbake til netcom og er overlykkelige.
Billigere og alt er så mye bedre i netcom en tele2.
Tele2 er dyr, ikek kan man ha ringkontant som frifamilie, ikke alle abb. heller som fri familie. Rengingene kommer i hytt og gevær. Og ble det noe krøll med mitt abb så måtte mann ringe,for han som registrerte oss som frifamilie. Sperret abb.har de og gjort 3 ganger. For at de hadde feil i datasystem og ikke hadde fått med at regningene var betalt.
Agurke sa for siden:
Jeg har brukt Chess de siste fem årene, og er veldig fornøyd. :jupp:
LilleT sa for siden:
Hva er det som funker bra for dere som er fornøyd? Har dere opplevd å måtte ha kontakt med dem utover å betale regninger? Har eventuelle problemer blitt løst greit?
Anne C sa for siden:
Mannen har Chess og er veldig fornøyd med det.
Agurke sa for siden:
God kundeservice og lave mobilutgifter.
Jeg har tatt kontakt med dem et par ganger, og da har de løst problemet raskt og greit. De har også en oversiktlig og brukervennlig nettside, som også trekker opp.
Teflona sa for siden:
Samme her.
mrc sa for siden:
Har vel hatt Chess siden 2000 elns (den gang da egentlig Site, som chess kjøpte opp litt senere). Har egentlig vært veldig fornøyd. De gangene jeg har hatt behov for kundeservice har servicen vært topp. Helt ok priser i henhold til mitt bruk også.
Hondacrv sa for siden:
Her har vi også one call. Jeg får lave regninger, mannen FÅR nesten aldri regning for hvis man ringer for mindre enn 30 kr mnd tror jeg det var, så sender de ikke ut regning. :knegg:
Har ikke vært noe kluss.
Sitron sa for siden:
Har også hatt Chess i åresvis og det har aldri vært problemer av noe slag.
Pelikan sa for siden:
:nikker:
LilleT sa for siden:
Så Chess er bra, altså. Det hadde faktisk ikke falt meg inn. :knegg:
Mannen og eldstesønnen har One Call. Regningene er veldig lave, men de har hatt en del praktiske problemer underveis.
Sitron sa for siden:
Chess er enkle å ha med å gjøre. Bytter abonnementstype lett som bare det på nettsidene. Kan ha fri familie der og uten problemer. Man får kjøpt ting enkelt og greit på nettsidene, telefoner både med og uten operatørlås og ofte så legges bare summen av kjøpet til telefonregningen med en viss sum pr måned. Veldig enkelt nå som Emma ødela mobilen sin og jeg er blakk og trengte ny til henne.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.