Litt vanskelig å få en god nok overskrift, men det får nå bare være.
Jeg har bestilt meg nytt sim-kort fra Telenor i dag. Jeg finner nemlig ikke det jeg har (har ikke brukt det på evigheter). Så da fant jeg ut at jeg kunne jo bare ringe og bestille.
Som sagt så gjort;
Jeg ringte fra mobiltelefonen som er registrert på jobben min, og ikke på meg. Så ba jeg om nytt sim-kort til telefonnummeret mitt, og fikk endret adressen det skulle sendes til ettersom vi har flyttet siden sist jeg snakket med dem.
Og jeg fikk overhodet ingen kontrollspørsmål. Jeg sa navnet mitt helt i begynnelsen, men jeg har et laaangt navn som de færreste får med seg når jeg presenterer meg.
Jeg har alle intensjoner om å ta dette opp med Telenor på mandag, for de må ha en eller annen sikkerhetsmekanisme når det kommer til slikt som dette. Det er jo lett som en plett å få utlevert sim-kortet til hvem_som_helst, bare man vet navn og telefonnummer ...
Jeg ble sittende og småflire av det hele, for jeg ble så perpleks.
Det beste var at jeg fikk SMS like etter, pga. kundetilfredshetsundersøkelse de har.
Jeg måtte jo bare gi dem full score, bedre service skal man se lenge etter. :skratte:
Jeg gidder ikke å ta det til media, jeg tar det med Telenor først. Det må være glipp eller feil eller rett og slett manglende rutine.
Sikker på at mobilen din ikke er registrert på ditt navn, selv om det er jobbmobil? Jeg har Telenor nå og hos forrige arbeidsgiver og begge telefonene var registret på meg, med fakturaaddresse hos arbeidsgiver.